xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Mon der kommer en ny og opdateret Mac Mini i 2018?
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


1905

185
PowerPalle (Administrator)
24. august 2018 @ 09:01
Stormogul

Jeg kender én, der skal have udskiftet en gammel Mac Mini med noget der har et lidt mere moderne og har nogle flere hestekræfter.

Så kommer der en ny Mini i Q3/2018, Q4/2018, 2019 eller kommer der bare ikke en ny version, punktum?

Jeg selv håber og tror på, at der kommer en i Q3/2018 - Q4/2018

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  2
0
  118

253

35
24. august 2018 @ 10:01
Juniormedlem

Når jeg læser på diverse amerikanske (Mac) sider, så ser det ud som om de fleste forventer der kommer nye MacMinis her til efteråret. De fleste forventer bl.a. en Pro-orienteret model som er kraftigere (og dyrere) end de nuværende.

Hvis det ikke er meget akut den gamle MacMini skal skiftes, så ville jeg nok vente og se hvad der sker i løbet af  Q3-Q4/18.

Vh
Carsten


8586

198
24. august 2018 @ 20:34
Poseidon

Der er et enkelte rygte om at der kommer en opdateret udgave her til efteråret. Det vil nok betyde oktober, eller senest midt-november.

Hvis ikke, så tror jeg det enten vil være i marts/april hvor Macbook'en også opdateres, og evt. en iPhone SE2, og senest bliver det til WWDC, men så nok i form af en base Mac Pro og derfor en del dyrere.


Men hvis personen også har en gammel skærm, så få dem til at overveje en base iMac. Man får virkeligt noget for pengene der, hvis man også mangler en skærm. 

Der var engang en Mac...