Jeg købte en MacBookPro der hurtigt viste sig at være defekt. Efter fjerde forsøg på at reparere den fik jeg den retur med dødt motherboard.
Jeg ville egenligt helst bare have mine penge retur, men vi efter to måneder uden kommunikation, kom de frem til, at jeg skulle have en ombytning .
Jeg har tilkøbt AppleCare Protektion Plan, så det skulle der ikke være nogen problemer i.
Nu er der gået tre en halv måned og jeg har ikke min maskine. TRE EN HALV F****** MÅNED. De menige Apple medarbejdere lover og lover men leveringen staller igen og igen.
Jeg forstår ikke hvorfor, jeg ikke bare får min udskiftningsmaskine, når jeg nu har AppleCare. Jeg kan ikke få et svar fra Apple, når jeg spørger hvorfor.
Er der nogen andre her på Macnyt, der har prøvet noget lignede?
Hvor handlede du...??
Jeg har handlet med Stjernholm og Co. Det er et professionelt firma og derfor er jeg ikke omfattet af almindelig forbrugerrettigheder.
Jeg vil bare gerne hører, om der er andre der oplever, at Apple Care ikke er noget værd.