xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Salgsvurdering
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


90

0
08. september 2018 @ 15:13
Novice

Hej alle

Jeg har en iPhone 7, 128GB, som jeg gerne vil af med. Den er sort. Den fejler ikke andet, end den har været brugt. Ingen ridser, mv.

Hvad vil sådan en realistisk kunne indbringe?

Jeg er helt med på, at der kommer nye modeller om få dage. Det er også derfor jeg tænker salg nu. Kom med jeres bedste bud.

Venlig hilsen, Jesper
  8
0
  105

2581

84
08. september 2018 @ 15:29
Bit kongen

Et eller andet sted lige under 3000 vil jeg mene, alt efter hvor travlt du har. 

Dermed ikke sagt jeg ville give det, men det er der andre der vil. 



90

0
08. september 2018 @ 15:34
Novice

Tak Jesper! :)

Venlig hilsen, Jesper

4593

394
08. september 2018 @ 17:46
FPU

Man kan købe en sprit-ny 128 GB SE'er for lige omkring 3.000,- Kr. (3.200,- Kr. hvis man vil have en SpaceGrey).

OK, skærmen er mindre end på din 7'er og SE'eren er ikke vandafvisende, men den er ny og har to års reklamationsret.

Derfor vil jeg mene, at en pris på omkring 2.500,- Kr. nok mere retvisende. Jeg har dog ikke undersøgt priserne på brugtmarkedet, så inden du sætter den til salg, vil jeg da lige anbefale at tjekke priserne ud på DBA og Gul og Gratis.

Spirituel Maskine

90

0
08. september 2018 @ 18:27
Novice

Hej Tonny. Det er en god pointe. Jeg vil også tjekke DBA, men de priser kan jo godt være vildt opskruede og man ved reelt ikke hvor længe de har forsøgt at sælge den til deres pris. Derfor prøver jeg her for at få et realistisk billede af det! :)

Venlig hilsen, Jesper

8581

198
08. september 2018 @ 20:41
Poseidon

3000,- er meget realistisk tror jeg. En 32GB fra ny koster 4000,- og en 128GB fra ny 800,- oven i det. Så længe batteriet ikke er ved at dø, så er det jo stadig en fin telefon.

Sælger du den på DBA, så ville jeg dog hæve prisen med 500,- til at starte med.   

Der var engang en Mac...

2581

84
08. september 2018 @ 20:56
Bit kongen
Tonny Freimanis skrev:

Man kan købe en sprit-ny 128 GB SE'er for lige omkring 3.000,- Kr. (3.200,- Kr. hvis man vil have en SpaceGrey).

OK, skærmen er mindre end på din 7'er og SE'eren er ikke vandafvisende, men den er ny og har to års reklamationsret.

Derfor vil jeg mene, at en pris på omkring 2.500,- Kr. nok mere retvisende. Jeg har dog ikke undersøgt priserne på brugtmarkedet, så inden du sætter den til salg, vil jeg da lige anbefale at tjekke priserne ud på DBA og Gul og Gratis.

Det lyder alt sammen meget fint, sagen er bare at folk ikke køber en SE hvis de vil have en 6/7/8

Det er æbler og pærer det du sammenligner. 


4593

394
08. september 2018 @ 21:19
FPU
Jesper Arning skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Man kan købe en sprit-ny 128 GB SE'er for lige omkring 3.000,- Kr. (3.200,- Kr. hvis man vil have en SpaceGrey).

OK, skærmen er mindre end på din 7'er og SE'eren er ikke vandafvisende, men den er ny og har to års reklamationsret.

Derfor vil jeg mene, at en pris på omkring 2.500,- Kr. nok mere retvisende. Jeg har dog ikke undersøgt priserne på brugtmarkedet, så inden du sætter den til salg, vil jeg da lige anbefale at tjekke priserne ud på DBA og Gul og Gratis.

Det lyder alt sammen meget fint, sagen er bare at folk ikke køber en SE hvis de vil have en 6/7/8

Det er æbler og pærer det du sammenligner. 

Njet, det er alt sammen Æble-produkter, jeg sammenligner. Ingen pærer her! :O)

Jeg fremhævede jo netop også forskellene på SE'eren og 7'eren, og jeg nævnte endda, at jeg IKKE havde tjekket priser på brugte 7'ere.

Min pointe var blot, at hvis man vil ha' en iPhone til ca. 3000,- Kr., så KAN der være mere ræson i at købe en SE'er med fuld garanti end en 7'er uden (eller med en lille rest-garanti).

For mit vedkommende finder jeg alt over 4'' skærm for stort, så jeg ville vælge SE'eren. Men derfor er jeg alligevel misundelig på 7'erens støv- og vandafvisende egenskaber, noget som jeg virkelig gerne så i en 4''-model.

Fre'

Spirituel Maskine

1900

183
PowerPalle (Administrator)
09. september 2018 @ 13:55
Stormogul

Jeg kunne godt være køber af en 7’er men det skal være nærmere de 2 end de 3 gryn. 

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger