xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
V: iPhone X 64gb sort
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


1663

45
09. september 2018 @ 01:10
Stormogul

Tror i det er muligt at få 6000kr for fejlfri og ikke ridset iPhone X 64gb købt på laceringsdatoen?

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  22
0
  260

1139

12
09. september 2018 @ 10:36
Stormogul

Efter min mening max halv pris af nyprisen. 


1641

24
09. september 2018 @ 11:43
Stormogul
Pjock skrev:

Tror i det er muligt at få 6000kr for fejlfri og ikke ridset iPhone X 64gb købt på laceringsdatoen?

Nope...!  Max 4000,-

Once you go Mac - You'll never go back..!

531

7
09. september 2018 @ 13:52
Kaptajn



Hvad med en IPhone 8 plus 64 GB. 9 måneder gammel. 


1891

183
PowerPalle (Administrator)
09. september 2018 @ 13:53
Stormogul
eriktorp skrev:

Hvad med en IPhone 8 plus 64 GB. 9 måneder gammel. 

Hvor meget?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

531

7
09. september 2018 @ 14:48
Kaptajn

Hvad sælges de for ca?


1663

45
09. september 2018 @ 14:50
Stormogul

Tjekkede hurtigt og det var fra 5200kr og op. Ville nok også slippe den for 5200 men kan den ik indbringe mere så skifter jeg ikke til ny model nu her. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

650

1
09. september 2018 @ 16:43
Veteran

Jeg er villig til at give 4500kr. :) Hvor befinder du dig?

Macnyt - EUA (End User Areement) 03.03.2010 Følgende er gældende regelsæt for Macnyt's brugere og er gældende i forbindelse med etablering af en bruge

1663

45
09. september 2018 @ 16:56
Stormogul

Umiddelbart tænker jeg at næsten 50% værditab efter 1 år ikke er det værd for mig. Har aldrig tabt så meget på en iPhone før. Så beholder jeg den bare. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

650

1
09. september 2018 @ 17:11
Veteran

Helt ok. På dba går de til 6000kr, jeg er dog ikke sikker hvor  hurtigt de bliver solgt(men du kan sikkert få mere derinde end her på MN)

Macnyt - EUA (End User Areement) 03.03.2010 Følgende er gældende regelsæt for Macnyt's brugere og er gældende i forbindelse med etablering af en bruge

1663

45
09. september 2018 @ 17:34
Stormogul

Var også bare en pludselig indskydelse at jeg skrev indlægget. Er faktisk rigtig glad for størrelsen den har men hvis rygtet om dualsim er rigtig så er det meget meget fristende at skifte. Håber dog bare ik det kun er den kæmpe model der får det. Gider ik så grande mobiler mere. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1425

21
09. september 2018 @ 21:12
Stormogul

Jeg synes Apple tager overhånd med priserne. Jeg læste, at den nye iPhone max, plus eller hvad den skal hedde, komme til at ligge i omegnen af 12.000. 

Hvis dette er tilfældet, så slutter min laaaaange Applekøber karriere der. Synes virkelig det tager overhånd med de priser. 

5-6000 for en brugt telefon er jo også virkelig mange penge. Trist drejning det har taget med de priser. 


650

1
10. september 2018 @ 04:27
Veteran

Du har helt ret, og Samsung er alligevel et skridt foran Apple hele tiden med deres telefoner. Jeg har også haft samme iPhone i to år fordi de nye er alt for dyre. Man kan altid købe samsungs Galaxy modeller til meget mindre end iPhones(brugte og fra samme årgang)

Macnyt - EUA (End User Areement) 03.03.2010 Følgende er gældende regelsæt for Macnyt's brugere og er gældende i forbindelse med etablering af en bruge

531

7
10. september 2018 @ 07:14
Kaptajn



Når min 8 plus ikke kan mere, så er jeg også færdig med IPhone. Fuldstændige latterlige priser. 


8581

198
10. september 2018 @ 08:32
Poseidon

En iPhone X 64GB fåes for ~7.000,- for ny, så en 5.500,- tror jeg sagtens du kan få for den på DBA.

Der var engang en Mac...

2268

156
10. september 2018 @ 10:32
ASCII jonglør
angelodk skrev:

Jeg synes Apple tager overhånd med priserne. Jeg læste, at den nye iPhone max, plus eller hvad den skal hedde, komme til at ligge i omegnen af 12.000.

Det er alt for dyrt, ja, føles som en mellemting mellem røveri og penge ud af vinduet.

Derfor holder jeg også fast på min iPhone 7 Plus - indtil den simpelthen ikke kan mere. Hvorfor skulle jeg købe nyt, når denne iPhone kan det den skal (endda mere end jeg har brug for), og virker perfekt? Nok er jeg glad for Apples produkter, men det er jo ikke det samme, som at der står idiot på ryggen af mig.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1425

21
10. september 2018 @ 10:54
Stormogul
Factory skrev:
angelodk skrev:

Jeg synes Apple tager overhånd med priserne. Jeg læste, at den nye iPhone max, plus eller hvad den skal hedde, komme til at ligge i omegnen af 12.000.

Det er alt for dyrt, ja, føles som en mellemting mellem røveri og penge ud af vinduet.

Derfor holder jeg også fast på min iPhone 7 Plus - indtil den simpelthen ikke kan mere. Hvorfor skulle jeg købe nyt, når denne iPhone kan det den skal (endda mere end jeg har brug for), og virker perfekt? Nok er jeg glad for Apples produkter, men det er jo ikke det samme, som at der står idiot på ryggen af mig.

Helt enig. 

Min 8 plus kommer også til at holde til den dør. Det bliver heller ikke mine penge de får med de priser mere😅

Men der er selvfølgelig så mange andre som er ligeglade med pris, så lad endelig dem støtte højere og højere priser😄


4593

393
10. september 2018 @ 11:31
FPU

Man kan købe en fabriksny 64 GB X på eBay for €819,- + €14.95 i porto, så en brugtpris på 6.000,- Kr. er nok til den optimistiske side.

·Jeg er iøvrigt enige med jer andre herinde i, at priserne på de nye modeller er absurd høje. Nuvel, Jobs' krav var altid et gennemtænkt design, en høj byggekvalitet og gode komponenter, og den slags koster jo, men når jeg af og til ser tal på, hvor høj avancen er i forhold til produktionsomkostningerne, overvejer jeg, om udbredelsen af Apple-produkter begynder at lide skade.

Entusiaster og brugere/brancher med specifikke behov har jo altid været villige (eller nødt) til at betale en højere pris for et givent produkt, men det her begynder at nærme sig det latterlige; en en-håndsbærbar med indbygget dobbelt walkie-talkie til over 12.000,- Kr.?

Det kan man få en brugt bil i hæderlig stand for, eller en OK carbon-racer, eller f.eks. alle hårde hvidevarer til køkkenet.

Og hvad får man så for de 12.000,- Kr.? I mine øjne er der ikke sket en reel udvikling, siden 5s'eren kom på gaden. Den har både Retina-skærm og 4G, den kan SloMo video op opgraderes til IOS 11. Sidenhen er der reelt ikke sket andet end vandtæthed (en god ting) og større skærme (ikke godt for os alle).

Nåh, jo, ansigtsgenkendelse til at låse telefonen op med, men det er jeg da ikke interesseret i, og faktisk ikke engang fingeraftryksgenkendelse som på 5s'eren efter jeg læste, at en eller anden politimyndighed var blevet frikendt for tvang i forbindelse med at de låste en mistænkts iPhone op ved at tvinge hans finger ned på fingeraftrykslæseren. Så jeg nøjes men PIN-koden; den kan ingen ikke få ud af mig, uanset hvor meget de bokser med mig. :0)

Spirituel Maskine

678

26
10. september 2018 @ 22:42
Veteran

Helt enig med mange af jer. Det er helt vildt med de priser der efterhånden er på markedet. 

Det er svært for mig at hoppe fra, når hele økosystemet er med et æble på, men jeg klare mig også godt nok med min 6S. 

Overvejer for tiden om jeg skal investerer i et Apple Watch med LTE, og se om det kan fjerne noget af mit behov væk fra telefonen, så jeg ikke skal skifte den ud de næste år.


2581

84
11. september 2018 @ 08:01
Bit kongen
Vandermoses skrev:

Overvejer for tiden om jeg skal investerer i et Apple Watch med LTE, og se om det kan fjerne noget af mit behov væk fra telefonen, så jeg ikke skal skifte den ud de næste år.

Jeg har et men kan ikke se hvordan det skulle kunne gøre netop det for dig.

Hvad tænker du uret kan gøre for dig i den retning? 




678

26
11. september 2018 @ 22:59
Veteran
Jesper Arning skrev:
Vandermoses skrev:

Overvejer for tiden om jeg skal investerer i et Apple Watch med LTE, og se om det kan fjerne noget af mit behov væk fra telefonen, så jeg ikke skal skifte den ud de næste år.

Jeg har et men kan ikke se hvordan det skulle kunne gøre netop det for dig.

Hvad tænker du uret kan gøre for dig i den retning? 



Jeg har en ide om, at jeg vil kunne bruge uret til at lave opkald med mine airpods, tjekke diverse mail, notifikationer og ligne. Men det kan være jeg tager fejl! 

Min 6S har efterhånden så ringe batteri, at den kun holder en halv dag hvis jeg bruger den for meget, og mine vaner er derfor blevet til at jeg først laver mange ting når jeg kommer hjem til min computer eller ipad, simpelthen fordi den dør for hurtigt hvis jeg surfer rundt på den. 

Det passer mig på mange måder fint, at være i nuet uden hovedet i telefonen, men det kan være jeg er for optimistisk, og bare gerne vil have en grund til at få det nye ur 😉


1139

12
11. september 2018 @ 23:48
Stormogul

Du kan få:dit batteri skiftet Billings ved Apple. Så virker din Phoenix hele dagen og lidt til igen

https://support.apple.com/da-dk/iphone/repair/service/battery-power


678

26
12. september 2018 @ 06:56
Veteran

Det var da godt nok til en fin pris, hold da op. 

Tak for tippet, det vil jeg da helt sikkert få gjort 👍🏼