xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Favoritter synger ikke
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)


176

2
16. september 2018 @ 20:09
Novice

Hej alle

Jeg har en virkeligt træls udfordring med mine iDevices. Jeg har iCloud slået til at synce Safari og dermed mine Bookmarks/Favoriter på tværs af alle mine devices. Men problemet er bare at det ikke virker :-(

Jeg har forsøgt alt muligt. Og til sidst slog jeg icloud Safari sync fra på alle devices. Tog en backup and mine Safari favoritter fra min iMac. Og så slettede alle favoritter på tværs af alt. Så slog jeg iCloud sync til og importerede de gemte Safari bookmark ind igen på iMac. Slog iCloud til overalt. Og de bookmarks kom fint frem. 

Men når jeg så tilføjer en ny enten på f.eks. iMac eller iPhone så kan de ikke ses på tværs af alle devices. Kun på den device hvor den er gemt på oprindeligt. 

Er der nogen der har forslag til hvad ellers jeg kan gøre for at fikse dette?

PS. Beklager stavefejlen i indlæggets titel :-)

  2
0
  576

176

2
16. september 2018 @ 20:26
Novice

Tror jeg selv har fundet løsningen via google:


Found a solution in case anyone is interested:

On icloud.com on "Preferences" under "Advanced" there's a link to "Restore Bookmarks", after permanently deleting every bookmark on there, I got iOS and macOS Safaris to be in sync again.

Note that even after solving the issue, iOS is taking longer than ever to sync Safari Bookmarks, it used to be almost instant and now takes more than 5 minutes.

Nu syncer det med det samme. Så det er som om de fire bookmarks som jeg havde slettet forhindrede det videre sync. Efter jeg slettede dem permanent via iCloud.com så kom der gang i det hele. Underligt!


8581

198
16. september 2018 @ 20:30
Poseidon

Prøv at slette ~/Library/Safari/Bookmarks.plist på en af enhederne, og se hvordan den arter sig.

Der var engang en Mac...