xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple Watch 4 44mm GPS Space gray på lager?
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


79

0
10. oktober 2018 @ 09:49
Novice

Er der nogen der ved om det er til at opstøve et Apple Watch 4 44mm GPS space gray nogle steder? Eller er man nødt til at skrive sig op og vente? :-)

www.salsamusik.nu
  21
0
  1434

2709

341
PallMei (Skribent)
10. oktober 2018 @ 10:17
Bit kongen

Tror du er nødt til at vente. Havde hørt at de var nemmere at få på Nikes side. Og de kan også fås på den tyske og engelske side. Men leveringsland er fastlåst. Skifter man land efter at have smidt den i kurven, får man besked at varen er fjernet under checkout grundet timeout. Den danske side har kun en enkelt urrem. 


2709

341
PallMei (Skribent)
10. oktober 2018 @ 12:01
Bit kongen

Hvis du ønsker LTE udgaven, så kan den fås med forventet levering 15/10 hos 3.

https://www.3.dk/tilbehor/vis/kategori/Ure-og-armband/Apple-Watch-Nike-44mm-series-4


79

0
11. oktober 2018 @ 10:20
Novice

Tak for dine bud, der er nok ikke andet for end at bestille det et sted, eller vente på at folk har fået deres og de kommer på lager rundt omkring :-)

www.salsamusik.nu

104

1
11. oktober 2018 @ 11:14
Novice

DER ER ET PÅ LAGER HOS POWER I SØNDERBORG  SKYND DIG :-)


79

0
11. oktober 2018 @ 12:09
Novice

Tak for tippet, der er desværre lidt til den lange side fra Aarhus, og jeg ku ikke forstille mig at det var muligt at få dem til at sende det, men prøver da lige at kontakte dem :-)

www.salsamusik.nu

79

0
11. oktober 2018 @ 12:22
Novice

Chattede lige med en servicemedarbejder fra Power som skrev:

"De er ikke kommet på lager endnu i vores butikker ej heller på vore shovedlager.

Så vi afventer stadig en leverings bekræftelse fra Apple af"


Så det skulle være en fejl at de står til at være på lager i Sønderborg :-)

www.salsamusik.nu

2709

341
PallMei (Skribent)
11. oktober 2018 @ 12:40
Bit kongen
Theohjorth skrev:

Chattede lige med en servicemedarbejder fra Power som skrev:

"De er ikke kommet på lager endnu i vores butikker ej heller på vore shovedlager.

Så vi afventer stadig en leverings bekræftelse fra Apple af"


Så det skulle være en fejl at de står til at være på lager i Sønderborg :-)

Det kan være en de har fået retur.

Men kan også se du blot efterspørger spacegrey og ikke Nike modellen specifikt (som jeg selv kigger efter). 3 har både aluminium og rustfri stål modellen af spacegrey til levering hurtigst muligt.

https://www.3.dk/tilbehor/vis/kategori/Ure-og-armband/


79

0
11. oktober 2018 @ 21:42
Novice

Men så kræver det vel at jeg skal skifte til 3 på min iPhone også,  nu er jeg lige kommet væk fra dem, tænker at holde mig til telmore lidt ;-)

Men tak for hjælpen! :-)

www.salsamusik.nu

2709

341
PallMei (Skribent)
12. oktober 2018 @ 05:48
Bit kongen
Theohjorth skrev:

Men så kræver det vel at jeg skal skifte til 3 på min iPhone også,  nu er jeg lige kommet væk fra dem, tænker at holde mig til telmore lidt ;-)

Men tak for hjælpen! :-)

Hvis du køber den på afbetaling, kræver det at du er 3. Kunde ved starten. Tror ikke hvis du betaler kontant.. men 3 er pt. De eneste som understøtter e-sim i Apple watch. Det koster 30kr/mdr oveni dit mobil abonnement som skal være hos 3. Så ja din iPhone skal også være på 3. 

Har ikke 3 eller nogen forbindelse med dem. Jeg kan bare ikke beslutte mig for om jeg skal have lte versionen eller ej (begge i ordre hos Apple) og læst op på tingene.


2581

84
12. oktober 2018 @ 08:04
Bit kongen
PallMei skrev:
Jeg kan bare ikke beslutte mig for om jeg skal have lte versionen eller ej (begge i ordre hos Apple) og læst op på tingene.

Jeg har Serie 3 med LTE og det er ikke verdens mest brugte funktion, altså LTE, men for fanden det er uvurderligt når man så har brug for det. Så spørgsmålet er nok om man regner omkostning pr. brug af LTE ud, det tror jeg ikke man skal gøre, istedet skal man glæde sig over muligheden når man virkeligt har brug for det.

Det er i hvertfald sådan jeg vælger at anskue det. 





2709

341
PallMei (Skribent)
12. oktober 2018 @ 08:21
Bit kongen
Jesper Arning skrev:
PallMei skrev:
Jeg kan bare ikke beslutte mig for om jeg skal have lte versionen eller ej (begge i ordre hos Apple) og læst op på tingene.

Jeg har Serie 3 med LTE og det er ikke verdens mest brugte funktion, altså LTE, men for fanden det er uvurderligt når man så har brug for det. Så spørgsmålet er nok om man regner omkostning pr. brug af LTE ud, det tror jeg ikke man skal gøre, istedet skal man glæde sig over muligheden når man virkeligt har brug for det.

Det er i hvertfald sådan jeg vælger at anskue det. 




Tak for input. Min oprindelige tanke var billigste billigste til erstatning af min Garmin forerunner 735 som jeg har solgt. LTE er 800kr ekstra uden abonnement og så får man en grim rød cirkel frem for sort 🤔. Men meget muligt jeg alligevel ender med det, om ikke andet som forsikring 😁



104

1
13. oktober 2018 @ 09:36
Novice

Det KAN være et der er returneret, men det kan faktisk også være et nyt. Købte i lørdags et i Power Odense - det var så brugt - og låst til Apple ID. så det kunne bruges som legetøj.... Returnerede det i søndags i Nyk. FL.

Fandt så et i Power Glostrup mandag - og det var helt nyt. Så der popper en gang imellem et op, selvom der skulle være udsolgt...

I går var det på lager i 3 Power butikker - jeg ved dog ikke om de var returnerede eller helt nye.




2709

341
PallMei (Skribent)
13. oktober 2018 @ 13:49
Bit kongen
Stjans skrev:

Det KAN være et der er returneret, men det kan faktisk også være et nyt. Købte i lørdags et i Power Odense - det var så brugt - og låst til Apple ID. så det kunne bruges som legetøj.... Returnerede det i søndags i Nyk. FL.

Fandt så et i Power Glostrup mandag - og det var helt nyt. Så der popper en gang imellem et op, selvom der skulle være udsolgt...

I går var det på lager i 3 Power butikker - jeg ved dog ikke om de var returnerede eller helt nye.

De behøver ikke at være brugt for at være returneret. Det kan være en gave, hvor vedkommende har fået mere end en, ikke ønsker den eller byttet til en anden model. Der kan sikkert være andre årsager, men jeg er ikke butiksansat.


104

1
14. oktober 2018 @ 08:43
Novice

Du har ret :-)


33

0
17. oktober 2018 @ 10:08
Let øvet

Jeg var så heldig at få fingre i et i Power i Tilst ved Aarhus forleden. Så at der pludseligt var et på lager, og reserverede det med det samme. Lækkert ur. Havde serie 3 før, som jeg også var glad for, men den nye større skærm er virkelig et plus, og gør kun uret endnu bedre... men ellers er der ikke nogen stor forskel fra serie 3.


2709

341
PallMei (Skribent)
17. oktober 2018 @ 14:56
Bit kongen
Torleif skrev:

Jeg var så heldig at få fingre i et i Power i Tilst ved Aarhus forleden. Så at der pludseligt var et på lager, og reserverede det med det samme. Lækkert ur. Havde serie 3 før, som jeg også var glad for, men den nye større skærm er virkelig et plus, og gør kun uret endnu bedre... men ellers er der ikke nogen stor forskel fra serie 3.

Hvilken model fik du fat på?

Har bestilt hos 3, men deres definition af hurtigst muligt er når Apple levere til dem. De giver desværre alt for meget tid til at overveje om man skal betale ekstra for stål-modellen 🤔. Men så stikker det det helt af, når udgangspunktet var billigste billige til afløsning af mit garmin løbeur..


33

0
17. oktober 2018 @ 15:49
Let øvet
PallMei skrev:
Torleif skrev:

Jeg var så heldig at få fingre i et i Power i Tilst ved Aarhus forleden. Så at der pludseligt var et på lager, og reserverede det med det samme. Lækkert ur. Havde serie 3 før, som jeg også var glad for, men den nye større skærm er virkelig et plus, og gør kun uret endnu bedre... men ellers er der ikke nogen stor forskel fra serie 3.

Hvilken model fik du fat på?

Har bestilt hos 3, men deres definition af hurtigst muligt er når Apple levere til dem. De giver desværre alt for meget tid til at overveje om man skal betale ekstra for stål-modellen 🤔. Men så stikker det det helt af, når udgangspunktet var billigste billige til afløsning af mit garmin løbeur..

Jeg fik fingrene i en 44mm space grey GPS, som der blev efterspurgt. 3599 kr er en lidt høj pris, men i mine øjne klart det bedste smartwatch (i hvert fald hvis man har en iPhone)


2709

341
PallMei (Skribent)
17. oktober 2018 @ 16:16
Bit kongen
Torleif skrev:
PallMei skrev:
Torleif skrev:

Jeg var så heldig at få fingre i et i Power i Tilst ved Aarhus forleden. Så at der pludseligt var et på lager, og reserverede det med det samme. Lækkert ur. Havde serie 3 før, som jeg også var glad for, men den nye større skærm er virkelig et plus, og gør kun uret endnu bedre... men ellers er der ikke nogen stor forskel fra serie 3.

Hvilken model fik du fat på?

Har bestilt hos 3, men deres definition af hurtigst muligt er når Apple levere til dem. De giver desværre alt for meget tid til at overveje om man skal betale ekstra for stål-modellen 🤔. Men så stikker det det helt af, når udgangspunktet var billigste billige til afløsning af mit garmin løbeur..

Jeg fik fingrene i en 44mm space grey GPS, som der blev efterspurgt. 3599 kr er en lidt høj pris, men i mine øjne klart det bedste smartwatch (i hvert fald hvis man har en iPhone)

Heldigt. Er også gået op 44mm og så vil jeg prøve at eksperimentere med lte*. Det er lige 800kr ekstra. Og så er springet til stål og safir ikke langt væk..


*Køre Android som primær telefon og vil lege lidt med at lade iPhonen blive derhjemme og sim i min Android.


321

4
17. oktober 2018 @ 16:19
Lærling
Torleif skrev:
PallMei skrev:
Torleif skrev:

Jeg var så heldig at få fingre i et i Power i Tilst ved Aarhus forleden. Så at der pludseligt var et på lager, og reserverede det med det samme. Lækkert ur. Havde serie 3 før, som jeg også var glad for, men den nye større skærm er virkelig et plus, og gør kun uret endnu bedre... men ellers er der ikke nogen stor forskel fra serie 3.

Hvilken model fik du fat på?

Har bestilt hos 3, men deres definition af hurtigst muligt er når Apple levere til dem. De giver desværre alt for meget tid til at overveje om man skal betale ekstra for stål-modellen 🤔. Men så stikker det det helt af, når udgangspunktet var billigste billige til afløsning af mit garmin løbeur..

Jeg fik fingrene i en 44mm space grey GPS, som der blev efterspurgt. 3599 kr er en lidt høj pris, men i mine øjne klart det bedste smartwatch (i hvert fald hvis man har en iPhone)

x


33

0
17. oktober 2018 @ 19:37
Let øvet
PallMei skrev:
Torleif skrev:
PallMei skrev:
Torleif skrev:

Jeg var så heldig at få fingre i et i Power i Tilst ved Aarhus forleden. Så at der pludseligt var et på lager, og reserverede det med det samme. Lækkert ur. Havde serie 3 før, som jeg også var glad for, men den nye større skærm er virkelig et plus, og gør kun uret endnu bedre... men ellers er der ikke nogen stor forskel fra serie 3.

Hvilken model fik du fat på?

Har bestilt hos 3, men deres definition af hurtigst muligt er når Apple levere til dem. De giver desværre alt for meget tid til at overveje om man skal betale ekstra for stål-modellen 🤔. Men så stikker det det helt af, når udgangspunktet var billigste billige til afløsning af mit garmin løbeur..

Jeg fik fingrene i en 44mm space grey GPS, som der blev efterspurgt. 3599 kr er en lidt høj pris, men i mine øjne klart det bedste smartwatch (i hvert fald hvis man har en iPhone)

Heldigt. Er også gået op 44mm og så vil jeg prøve at eksperimentere med lte*. Det er lige 800kr ekstra. Og så er springet til stål og safir ikke langt væk..


*Køre Android som primær telefon og vil lege lidt med at lade iPhonen blive derhjemme og sim i min Android.

Jeg overvejede også LTE udgaven - men de holder batteri i ca 18 timer!!! Min 44mm uden LTE holder snildt strøm i 3-4 dage med mit forbrug, hvilket jeg meget bedre!


2709

341
PallMei (Skribent)
17. oktober 2018 @ 19:58
Bit kongen
Torleif skrev:

Jeg overvejede også LTE udgaven - men de holder batteri i ca 18 timer!!! Min 44mm uden LTE holder snildt strøm i 3-4 dage med mit forbrug, hvilket jeg meget bedre!

Den bruger kun LTE, hvis der ikke er WiFi og den bruger kun WiFi hvis ikke der er BT forbindelse. Jeg mener at have læst at LTE i sig selv. ca. dræner 10% batteri pr. time. Men jo, der er ingen tvivl om at LTE dræner batteriet hurtigere, men det bruges kun hvis alternativet er ingen forbindelse. Hvis den er på WiFi/BT antager jeg batteriforbruget er sammenlignelig med modellen uden LTE.

Hvis ikke der var leveringsproblemer og el-giganten havde haft nogle hjemme, første gang jeg kiggede efter dem. Så havde jeg nok købt hvad de havde, LTE eller ej.