xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Dobbelt lydspor
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


678

26
14. oktober 2018 @ 12:12
Veteran

Hej Macnyttere.

Jeg har i længere tid haft tænkt på det, men jeg er aldrig nået helt til bunds i min søgning eller fået svar på dette. Sidder tit og lytter til musik over airplay mens jeg hygger rundt med min iPad, men det irriterer mig ofte, at hver gang jeg lige skal se en video eller noget, så afbryder den musikken og spiller lyden fra videoen på højtaleren.

Er det virkelig ikke muligt at bruge min iPads højtaler mens jeg lytter til musik?

  3
0
  372

3580

34
14. oktober 2018 @ 12:19
Virtual Machine

Nej. Det tror jeg ikke. Det er af samme grund at jeg ikke benytter min primære telefon til at afspille musik over AirPlay med. Der var noget med at hvis der var nogen der ringede til mig, mens jeg streamede musik via AirPlay. Men jeg kan ikke huske om problemet var, at så kom helle hytten til at lytte med eller den bare konsekvent stoppede al AirPlay streaming.

Men jeg er ret sikker på, at du skal anskaffe dig en seperat AirPlay afspiller. Du kunne evt benytte dit Apple TV eller iPod til at afspille via AirPlay. Det virker i hvertfald fint hos os.

Jeg ved godt, at det ikke er det du efterspørger. Så det er blot som et plaster på såret   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

678

26
14. oktober 2018 @ 12:26
Veteran

Tak for svaret. Jeg kan godt se din problemstilling, når den også gør det med telefonopkald. :-)

Jeg synes bare det er fjollet, at de ikke gør det muligt, ligesom det er på Macbooken, når man bruger airplay direkte fra iTunes. Det er det der lige giver en den ekstra fornemmelse af kvalitet i ios.


3580

34
14. oktober 2018 @ 12:28
Virtual Machine
Vandermoses skrev:

Tak for svaret. Jeg kan godt se din problemstilling, når den også gør det med telefonopkald. :-)

Jeg synes bare det er fjollet, at de ikke gør det muligt, ligesom det er på Macbooken, når man bruger airplay direkte fra iTunes. Det er det der lige giver en den ekstra fornemmelse af kvalitet i ios.

Ja. Når du siger iTunes, så benytter den sig af AirPlay 2 så vidt jeg ved. Måske kan det alligevel lade sig gøre, hvis hele hytten kører med AirPlay 2 kompatible enheder?

Jeg ved at min gamle AirPort Express ikke kan køre det. Men den nyere AirPort Express der ligner en hvid udgave af Apple TV 3 godt kan.

Det kan da godt være at jeg skal prøve igen, når jeg får fat i en ny en så... 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future