xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Overføre ringetone
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


93

4
05. december 2018 @ 08:36
Novice

For et lille års tid siden der lavede jeg et par ringetoner til min Iohone og brugte dem naturligvis også det var da meget sjovt.

Jeg har så nu fået mig en anden Iphone 6 og da jeg har holdt en del fødselsdage, så er jeg jo ikke helt ung længere, derfor kan jeg ikke huske hvordan at jeg fik overført min ringetone til " toner " på min Iphone, er der nogen her der har styr på det.

Hej

  8
0
  348

2709

341
PallMei (Skribent)
05. december 2018 @ 10:33
Bit kongen

Har absolut ingen erfaring med personlige ringetoner, da jeg altid har min telefon på lydløs. Men hvis du gendannede din nye telefon fra den gamles backup, ville jeg mene det hele skulle være ført over.


708

3
05. december 2018 @ 15:31
Suspenderet

Jeg gør følgende: Kobler iPhone til Mac-computer. iTunes er allerede startet. I bunden af 'Resume' er der et for mig sat et flueben i 'Administrer musik og videoer manuelt' - før dette var det ikke muligt for mig at tilføje mine ringetoner(inkl. iPhone 10 ringetonen) 

Nu med flueben sat kan jeg trække mine .m4r filer over i venstre side af iTunes og så ellers lade telefonen synkronisere.

Prøv det gerne og meld tilbage.


93

4
05. december 2018 @ 17:21
Novice

Hej Allan

Jo da det ser meget fornuftigt ud, og det jeg får ud af det, det er at når jeg står i " TONER " for det er jo her lydfilen skal ligge, så er der også + på filen når jeg trækker den over, men den bliver ikke liggende i " toner " men smutter i mappen " Musik " er du med??

Hej


93

4
05. december 2018 @ 17:25
Novice

Til PallMei

Jeg har svært ved at forstå at du svarer på mit indlæg når du som du jo selv skriver slet ingen forstand har på, ja så ser jeg jo ikke nogen grund til at svare på indlægget.

Det du skriver om gendannelse blev også gjort, men min egne lydfiler kom ikke med over.

Hej


2709

341
PallMei (Skribent)
05. december 2018 @ 17:32
Bit kongen
Jens160251 skrev:

Til PallMei

Jeg har svært ved at forstå at du svarer på mit indlæg når du som du jo selv skriver slet ingen forstand har på, ja så ser jeg jo ikke nogen grund til at svare på indlægget.

Det du skriver om gendannelse blev også gjort, men min egne lydfiler kom ikke med over.

Hej

Det jeg mener er, at jeg er overrasket over problemet, for som udgangspunkt vil jeg anbefale at du gendanner fra din gamle telefons backup og får alle indstillinger apps mm over som du er vandt til og ønsker. Jeg har aldrig oplevet at der har manglet noget og Jeg syntes det er en IOS styrker at backup/gendannelse virker så godt og problemfrit (det er noget rod på Android). Men har du ønske om en frisk start, skal jeg ikke blande mig.


93

4
05. december 2018 @ 20:22
Novice

Hej PallMei

Det var i en forretning i Vejle der kopierede det hele over fra den gamle og til den nye gamle " læs brugt " telefon, og det var et serviceværksted så går man jo ud fra at det er gjort rigtigt.

Hej


2709

341
PallMei (Skribent)
05. december 2018 @ 21:07
Bit kongen
Jens160251 skrev:

Hej PallMei

Det var i en forretning i Vejle der kopierede det hele over fra den gamle og til den nye gamle " læs brugt " telefon, og det var et serviceværksted så går man jo ud fra at det er gjort rigtigt.

Hej

Det tyder ikke på at de har fået det hele med. Tør ikke gætte på hvad de har gjort. Men din gamle telefon har sandsynligvis tage backup til din Apple iCloud konto, når man så tager en ny/brugt nulstillet telefon i brug, så bliver ledt gennem en process hvor man skal logge på sin Apple konto og den vil spørge om der skal gendannes fra backup.

Gendannelse https://support.apple.com/da-dk/HT204184

For fuldkommenhedsskyld også backup, men der er stor sandsynlighed for at det allerede gøres i iCloud https://support.apple.com/da-dk/HT203977


2709

341
PallMei (Skribent)
05. december 2018 @ 21:07
Bit kongen
Jens160251 skrev:

Hej PallMei

Det var i en forretning i Vejle der kopierede det hele over fra den gamle og til den nye gamle " læs brugt " telefon, og det var et serviceværksted så går man jo ud fra at det er gjort rigtigt.

Hej

Det tyder ikke på at de har fået det hele med. Tør ikke gætte på hvad de har gjort og om de kan få det hele med uden dine Apple konto oplysninger. Men din gamle telefon har sandsynligvis taget backup til din Apple iCloud konto, når man så tager en ny/brugt nulstillet telefon i brug, så bliver ledt gennem en process hvor man skal logge på sin Apple konto og den vil spørge om der skal gendannes fra backup.

Gendannelse https://support.apple.com/da-dk/HT204184

For fuldkommenhedsskyld også backup, men der er stor sandsynlighed for at det allerede gøres i iCloud https://support.apple.com/da-dk/HT203977