xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Lyvamobile-tilbud
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


2268

156
10. december 2018 @ 23:27
ASCII jonglør

Mobildata på 60GB, 10 timers tale og fri SMS til kr. 79,- pr. md. hos lycamobile.dk - er det ikke dagens bedste tilbud?

Spørgsmålet er jo som altid, om deres dækning er god?

Har pt. 3 med 20GB data, fri tale og fri SMS til kr. 150,- pr. md. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  23
0
  577

4593

393
10. december 2018 @ 23:52
FPU

Tjah, jeg ved ikke med deres dækning, men Oister har trods alt fri tale, fri SMS, fri MMS og fri data (fair use 1 TB pr. måned), inkl. 5 GB i udlandet for 129,- Kr. pr. måned. Normalpris 149,- Kr. pr. måned, hvis deres kampagne er slut.

Jeg synes dog, at du lige skal læse den her EB-artikel om Lycamobile og deres (måske) hvidvask af penge:

Klik.

Det firma virker noget grumset, for at sige det mildt

Oister er jo 3's discountselskab, så de bruger jo 3's master, så der kender du jo signalkvaliteten i forvejen.

Fri tale og 4G Flatrate for 129.- Kr. pr. måned er da billigt i vore dage; ikke noget med at bekymre sig om, om der er data nok sidst på måneden, og man slipper for at holde øje med, hvor mange timer man har talt i telefon en given måned, så man slipper for at rationere sig selv for at kunne holde linien åben for vigtige samtaler (eller holde budgettet).

Og 1 TB er trods alt en hel del, så jeg tror, at du vil få svært ved at ramme loftet. Desuden er der ingen restriktioner med hensyn til at anvende telefonen som hotspot til endda flere enheder ad gangen.

Der er naturligvis et stykke vej op fra de 79,- Kr. pr. måned, og hvis du ikke bruger mobilos som hotspot, er 60 GB nok tilstrækkeligt, men hvis du bruger iCloud meget, kan det alligevel godt være, at det ikke er nok, men det ved du nok bedst selv. Jeg gætter på, at man kan logge ind på sin konto hos 3 og se, hvor meget data man har brugt siden sidste nulstilling (som regel omkring den første i måneden).

Og nej: jeg får ikke noget for at "reklamere" for Oister; jeg har bestræbt mig på at gøre det til en ren oplysningskampagne. :o)

Go' abonnement-jagt.


2709

339
PallMei (Skribent)
11. december 2018 @ 00:28
Bit kongen
Factory skrev:

Mobildata på 60GB, 10 timers tale og fri SMS til kr. 79,- pr. md. hos lycamobile.dk - er det ikke dagens bedste tilbud?

Spørgsmålet er jo som altid, om deres dækning er god?

Har pt. 3 med 20GB data, fri tale og fri SMS til kr. 150,- pr. md. 

Hvis ikke du har brug for at tage dit abonnement med til udlandet, så har 3 faktisk "super billigt" abonnement aller aller nederst på siden (https://www.3.dk/abonnementer/mobil/ ) til 90,-kr for 10GB data 10timer tale og fri sms. Det skiftede jeg til for at få e-sim til Apple watch. Havde Oister før med 1TB som Tonny nævnte (har stadig et på andet nummer fordi jeg overvejede det til internet, da hastigheden hos dem er god på min adresse). Ja, det er ikke så billigt som Lyca, men du har allerede 3 og kan skifte i selvbetjening (formoder jeg).


152

0
11. december 2018 @ 04:20
Novice

 Vær opmærksom på at Lyca ikke understøtter MMS og min erfaring (brugte det i en periode) er at netværket er kan være ret ustabilt med dårlig samtalekvalitet. 

Kundeservice er stort set ikke eksisterende.

Det er godt hvis man lige har brug for et ekstra simkort med noget data eller til udenlandsopkald men som “hovedkort” er der bedre muligheder.


1129

128
11. december 2018 @ 06:14
Stormogul

hos lycamobile bliver al data transmitteret gennem Storbritannien, så man kan ikke tilgå dr.dk f.eks. hvis man gerne vil se DRTV. Da man ikke befinder sig i DK, selvom man er det.


1708

43
11. december 2018 @ 06:24
Stormogul

Geo Fence er fjernet så du kan sagtens se DR i udlandet.


104

1
11. december 2018 @ 07:08
Novice

Lyca er under mistanke/anklage for hvidvask i stor stil.

Jeg ville holde snitterne væk..


8581

198
11. december 2018 @ 08:17
Poseidon

Oister kører ofte med kampagner, så det er nok snart muligt at få 12/12 til 79,-/måneden igen.


1129

128
11. december 2018 @ 08:25
Stormogul
Gorm Jørgensen skrev:

Geo Fence er fjernet så du kan sagtens se DR i udlandet.


har lige forsøgt med VPN ...


1708

43
11. december 2018 @ 08:45
Stormogul

Ja det er fordi det har noget at gøre med copyright at gøre. Det er normalt med udenlandske udsendelser.

Brug en vpn så er problemet løst.


1129

128
11. december 2018 @ 08:55
Stormogul

det ved jeg godt... det er også det jeg bruger. men det er bare ikke altid optimalt. synes bare jeg ville påpege det.



2268

156
11. december 2018 @ 08:57
ASCII jonglør

Tak til jer alle for gode og brugbare svar. Med mine krav til kvalitet og med udsigten at deltage i et forbryderisk foretagende, vil jeg så holde snitterne væk fra Lycamobile. 

Ser desuden DR TV på mobilen ind imellem, det skulle gerne kunne fortsætte gnidningsfrit - og det har jeg har erfaring med, at det ikke altid gør med VPN. 

På trods af at jeg er opmærksom på altid at bruge wifi til fx opdateringer af både apps og iOS, så er mit dataforbrug pga. TV ofte over 10GB pr. md. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

740

38
11. december 2018 @ 10:14

Jeg betaler 119,00 kroner pr. måned for Fri Data Fri Tale Fri SMS/MMS hos Telmore (kom fra Plenti), og er yderst tilfreds.

Har aldrig ramt Fair Use grænse; max på iPhone var 165GB i april:


2709

339
PallMei (Skribent)
11. december 2018 @ 12:53
Bit kongen
iPhoneX skrev:

Jeg betaler 119,00 kroner pr. måned for Fri Data Fri Tale Fri SMS/MMS hos Telmore (kom fra Plenti), og er yderst tilfreds.

Har aldrig ramt Fair Use grænse; max på iPhone var 165GB i april:

Hvis ikke det er et abonnement man kan få det idag, så er det ikke så meget værd for os andre. Har lige tjekket telmore og ikke kunnet finde det. Umiddelbart det nogle ganske dyre abonnementer de holder sig og langt det discount selskab de startede som.


2268

156
11. december 2018 @ 14:08
ASCII jonglør

Indlægget var fra Vassing, så deeeet.....

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

8581

198
11. december 2018 @ 14:29
Poseidon

Jeps, et typisk "Jeg skal lige fortælle hvad JEG har..."-indlæg fra ham igen igen igen..


740

38
11. december 2018 @ 14:42
PallMei skrev:
iPhoneX skrev:

Jeg betaler 119,00 kroner pr. måned for Fri Data Fri Tale Fri SMS/MMS hos Telmore (kom fra Plenti), og er yderst tilfreds.

Har aldrig ramt Fair Use grænse; max på iPhone var 165GB i april:

Hvis ikke det er et abonnement man kan få det idag, så er det ikke så meget værd for os andre. Har lige tjekket telmore og ikke kunnet finde det. Umiddelbart det nogle ganske dyre abonnementer de holder sig og langt det discount selskab de startede som.

Du har helt ret. Der er kun disse tre muligheder for Fri Data herhjemme nu.


1641

24
11. december 2018 @ 16:16
Stormogul

Vassing kan jo ikke lide at prale, ved I jo nok......

Once you go Mac - You'll never go back..!

210

0
11. december 2018 @ 18:21
Suspenderet

Lidt ligegyldige kommentarer til iPhoneX´s indlæg:

- Indlægget var fra Vassing, så deeeet.....
- Vassing kan jo ikke lide at prale, ved I jo nok......
- Jeps, et typisk "Jeg skal lige fortælle hvad JEG har..."-indlæg fra ham igen igen igen..

Den gode kommetar kommer fra PallMei, som giver noget argumenteret kritik:
”Hvis ikke det er et abonnement man kan få det idag, så er det ikke så meget værd for os andre. Har lige tjekket telmore og ikke kunnet finde det. Umiddelbart det nogle ganske dyre abonnementer de holder sig og langt det discount selskab de startede som.”

Tilbage til emnet.
Oisters pt. tilbud med fri GB, 5 GB i EU, fri tale og sms til 129,-  ser da fint ud...?


2268

156
11. december 2018 @ 19:00
ASCII jonglør

Er det nu dig igen, Vassing?   

For så vidt jeg husker, er du ret ofte inde og forsvare hans indlæg og optræden?...

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4593

393
11. december 2018 @ 19:22
FPU

@Lasse:

Vassing prøver jo trods alt at gøre skaden god igen ved efterfølgende at linke til de tre (eneste) abonnementer, som har fri tale og fri data, og som jeg lige tjekkede for sjovs skyld. Puha, de to andre abonnementer er godt nok dyre (selvom de har 15 og 20 GB data i udlandet).

Vassing BURDE have kontrolleret, om hans abonnement stadig var tilgængeligt, men ingen er jo forpligtet ud over deres evner, så skal vi ikke lade den passere for denne gang? ;0)

Ved samme lejlighed vil jeg lige rette mig selv en anelse og påpege, at Oister tilbyder 6 GB udenlandske data, ikke 5 GB, som jeg skrev længere oppe. Skal ikke kunne sige, om jeg husker forkert, eller om Oister har sat mængden en anelse op i forhold til, hvornår jeg sidst tjekkede. Jeg BURDE have kontrolleret, om mængden af udenlandske data stadig var 5 GB pr. måned, men ingen er jo forpligtet ud over deres evner, så skal vi ikke lade den passere for denne gang? :-D


210

0
11. december 2018 @ 21:20
Suspenderet

@ Tonny
Ja, Vassing gjorde "skaden" god igen. Det er ok.
- og kom et et link om fri GB, som jeg ikke kendte. Oister´s tilbud vil jeg anbefale til et par venner.

@ Factory
"Er det nu dig igen, Vassing?
For så vidt jeg husker, er du ret ofte inde og forsvare hans indlæg og optræden?..."

Nej, Factory. Jeg er ikke Vassing.
Jeg er Lasse fra Silkeborg og har været med her på macnyt siden 2002.





2268

156
11. december 2018 @ 22:11
ASCII jonglør

Okay. Lasse Larsen-Ledet eller den anden Lasse - hvis efternavn jeg (undskyld) ikke husker...?

Mit bud er nr. 2....

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

210

0
12. december 2018 @ 01:36
Suspenderet

@ Factory

Dine kommentarer til mig i tråden er ikke ok.

Er det nu dig igen, Vassing?
For så vidt jeg husker, er du ret ofte inde og forsvare hans indlæg og optræden?...

Okay. Lasse Larsen-Ledet eller den anden Lasse - hvis efternavn jeg (undskyld) ikke husker...?
Mit bud er nr. 2....

Du laver fejl, pjatter og snakker udenom.
Hvorfor ikke bare beklage/undskylde, at du er forkert på den.

vh.
Lasse Benjaminsen
Dalsvinget 61, 8600 Silkeborg