Hej,
Jeg har indenfor det sidste døgn modtaget +200 spam mails via YouSee.
Har kontaktet support og de siger at der ikke kommer en løsning på problemet før tidligst d. 15 dec.
Er jeg den eneste med dette STORE problem?.
Eventuelt anbefaling af et spamfilter?.
VH
Hvis du skal have hjælp fra mail-hajerne herinde (som jeg ikke tilhører), bør du nok skrive noget om, hvilken version macOS, og hvilket mail-program, du bruger (ikke alle bruger Apple's egen Mail).
Og så ER der jo kun fire dage til den 15. december, så er det ikke blot et spørgsmål om at bide gebisset sammen og finde sig i det indtil da? Til den tid har YouSee jo lovet, at problemet forsvinder, og det er jo heller ikke sikkert, at du får lige så mange mails de næste dage, som du fik i dag.
du kan sikkert indstille mail spam filter til at fange langt det fleste af dem.
nu fortæller du ikke meget (noget) om problemet eller det du bruger, så det er ret svært at give et byd på en løsning.
#1 men hvis vi skal skude fra hoften så er det måske på tide at droppe yousee som email udbyder.
#2 videresende al mail til outlook/gmail og få deres servere til at sortere spam fra.
#3 køb sig til en ordentlig mail løsning. :)
#4 vent til at måske yousee tager sig sammen, eller ansætter en med forstand på mail server. :) (lad være med at holde vejret)
Hej, tak for Jeres svar,
Jeg anvender Mail og iCloud både på macOS og iOS og det har jeg tænkt at gøre også fremover.
Jeg har aldrig haft noget at klage over indtil nu og det er jo heller ikke Mail programmet, der er problemet.
Jeg vil gøre som I siger, knibe ballerne sammen, og vente på at YouSee, får fingeren ud af samme legemsdel og løst problemet.
God dag.
VH
Hej, tak for Jeres svar,
Jeg anvender Mail og iCloud både på macOS og iOS og det har jeg tænkt at gøre også fremover.
Jeg har aldrig haft noget at klage over indtil nu og det er jo heller ikke Mail programmet, der er problemet.
Jeg vil gøre som I siger, knibe ballerne sammen, og vente på at YouSee, får fingeren ud af samme legemsdel og løst problemet.
God dag.
VH