xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Spam mail YouSee
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


174

15
11. december 2018 @ 19:39
Suspenderet

Hej,

Jeg har indenfor det sidste døgn modtaget +200 spam mails via YouSee.

Har kontaktet support og de siger at der ikke kommer en løsning på problemet før tidligst d. 15 dec.

Er jeg den eneste med dette STORE problem?.

Eventuelt anbefaling af et spamfilter?.

VH

  4
0
  387

4593

394
11. december 2018 @ 20:18
FPU

Hvis du skal have hjælp fra mail-hajerne herinde (som jeg ikke tilhører), bør du nok skrive noget om, hvilken version macOS, og hvilket mail-program, du bruger (ikke alle bruger Apple's egen Mail).

Og så ER der jo kun fire dage til den 15. december, så er det ikke blot et spørgsmål om at bide gebisset sammen og finde sig i det indtil da? Til den tid har YouSee jo lovet, at problemet forsvinder, og det er jo heller ikke sikkert, at du får lige så mange mails de næste dage, som du fik i dag.


1129

129
12. december 2018 @ 01:16
Stormogul

du kan sikkert indstille mail spam filter til at fange langt det fleste af dem.

nu fortæller du ikke meget (noget) om problemet eller det du bruger, så det er ret svært at give et byd på en løsning.

#1 men hvis vi skal skude fra hoften så er det måske på tide at droppe yousee som email udbyder.

#2 videresende al mail til outlook/gmail og få deres servere til at sortere spam fra.

#3 køb sig til en ordentlig mail løsning. :) 

#4 vent til at måske yousee tager sig sammen, eller ansætter en med forstand på mail server. :) (lad være med at holde vejret) 



174

15
12. december 2018 @ 09:43
Suspenderet

Hej, tak for Jeres svar,

Jeg anvender Mail og iCloud både på macOS og iOS og det har jeg tænkt at gøre også fremover.

Jeg har aldrig haft noget at klage over indtil nu og det er jo heller ikke Mail programmet, der er problemet.

Jeg vil gøre som I siger, knibe ballerne sammen, og vente på at YouSee, får fingeren ud af samme legemsdel og løst problemet.

God dag.

VH



174

15
12. december 2018 @ 18:00
Suspenderet

Hej, tak for Jeres svar,

Jeg anvender Mail og iCloud både på macOS og iOS og det har jeg tænkt at gøre også fremover.

Jeg har aldrig haft noget at klage over indtil nu og det er jo heller ikke Mail programmet, der er problemet.

Jeg vil gøre som I siger, knibe ballerne sammen, og vente på at YouSee, får fingeren ud af samme legemsdel og løst problemet.

God dag.

VH