Har problemer med at sætte min Apple-mail op til forbindelse med Yousee's server efter opdatering til Mojave. Ingen grund til at bekymre sig om indbakke og sendtbakke, de er allerede slettet fra mail (har heldigvis backup). Er der nogen der har gode tips.
Har læst at YouSee har store problemer med deres mail servere. Ved ikke om det er løst.
Tak, muligvis løser det sig idag, men det er jo bare det de siger - deres webmail fungerer, men deres info om OS på kundetjenesten stopper ved version 10.12.
Hvorfor kan jeg ikke logge på mit mailprogram? - har du gjort som beskrevet ??
Det vil jeg mene jeg har.
Mille fra Yousee chat gjorde mig opmærksom på en side med serverindstillinger, som jeg ikke havde set før. Så nu lykkedes det.
Rene Larsen skrev:Hvorfor kan jeg ikke logge på mit mailprogram? - har du gjort som beskrevet ??
Sorry, dobbelt post.
Rene Larsen skrev:Hvorfor kan jeg ikke logge på mit mailprogram? - har du gjort som beskrevet ??
Tak for henvisningen, har netop opdateret mit spam filter hos YouSee
VH