xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Brugt alt plads på ATV 4K
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


1663

45
28. december 2018 @ 12:45
Stormogul

Nogen af jer der har prøvet at bruge alt plads på jeres apple tv? Jeg har 32 gb udgaven og i dag da jeg startede infuse op kom den og sagdd at Apple tv’et var løbet tør for plads så alle meta data i infuse var boevet slettet og den ville hente dem igen.  

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  5
0
  747

2185

44
28. december 2018 @ 14:00
ASCII jonglør

Kan du se hvilke app som tager alt pladsen - du burde kunne løbe de forskellige apps igennem under settings ??

Måske er det dine Aerial screensaver downloads - de fylder små 100 - 850MB stykket, og hvis ikke tidligere versioner er blevet ryddet ud, fylder de op - ved næsten hver tvOS update kommer der nye til, typisk de gamle fra tidligere tvOS'er som nu bliver opdateret til 4K - og hvis så de gamle HD versioner fjernes - såååå kan det være at du bør lave en reset af dit ATV.


1663

45
28. december 2018 @ 16:52
Stormogul

Selve appsne fylder ik særlig meget. Kan slet ik se hvor de 32gb bliver slugt henne. Orker ik at gendanne. Må bare vente på infuse henter det hele igen. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1663

45
28. december 2018 @ 16:53
Stormogul

Selve appsne fylder ik særlig meget. Kan slet ik se hvor de 32gb bliver slugt henne. Orker ik at gendanne. Må bare vente på infuse henter det hele igen. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

8581

198
28. december 2018 @ 22:29
Poseidon

Det er en fejl i Infuse. Den er rettet til næste udgivelse. 


...Det går jeg ihverfald ud fra, eftersom jeg i forgårs oversatte en sådan fejlbeskrivelse fra engelsk til dansk, til den næste udgivelse af Infuse. :) Men det kan nu også være det er en tilbageværende fejl, for der blev lavet en del metadata relateret i den nuværende udgave. Du kan evt. rette henvendelse til dem på deres forum, for du skal have et VIIIIIIIRKELIG stort bibliotek for at kunne fylde dit AppleTV op med Infuse metadata.


1663

45
28. december 2018 @ 22:51
Stormogul

Hehe ok tak for svarer. Tænkte også det var vildt hvis den kan fylde 25-30gb hehe. Gider ik skrive til dem, der sker jo ik så meget ved det men var mere om andre havde oplevet det og at det var en vild besked, da jeg tit syntes folk råder til man bare køber 32gb udgaven da man ik kan fylde den op næsten. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.