xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvis Apple lancerede dette SmartWatch så = Gennembrud
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


1891

183
PowerPalle (Administrator)
10. januar 2019 @ 17:12
Stormogul

Hvis Apple lancerede et lignende koncept, hvor SmartWatch ikke skulle oplades elektrisk så ville de brage igennem lydmuren.

Jeg tror faktisk, at de ville brage igennem lydmuren hvis de købte firmaet (Indiegogo MATRIX Industries) og gjorde uret mere Apple'sk.

SmartWatch fra Matrix Industries  er den helt rette støbning og uden elektrisk opladening er produktet lige, hvor det skal og bør være.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  5
0
  787

3580

34
10. januar 2019 @ 18:50
Virtual Machine

Det er smart nok. Men det er jo ikke et smartwatch som jeg ser det. Det er jo mere en sports tracker der har er über cool måde at oplade på. Det er skide smart. 

Men man kan ikke uploade apps til den, og man kan ikke ringe eller sende beskeder fra den. Og det er jo netop det et smartwatch gør.

Man du vil gerne have at Apple Watch slulle kunne oplades på samme måde? Vil den kunne det, så ville den sparke røv (som du osse selv pointerer)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1891

183
PowerPalle (Administrator)
10. januar 2019 @ 19:30
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Man du vil gerne have at Apple Watch slulle kunne oplades på samme måde? Vil den kunne det, så ville den sparke røv (som du osse selv pointerer)

Lige præcis. Eller en variant af Apple Watch. Måske en Apple Watch Air   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

2581

84
11. januar 2019 @ 07:40
Bit kongen
PowerPalle skrev:

Jeg tror faktisk, at de ville brage igennem lydmuren hvis de købte firmaet (Indiegogo)


Indiegogo er en Crowdfounding platform, det er ikke dem der har udviklet konceptet / uret og jeg syntes oftes de smarte ideer ender med at blive noget knapt så smart når de ender hos kunderne. 




3580

34
11. januar 2019 @ 08:07
Virtual Machine
Jesper Arning skrev:
PowerPalle skrev:

Jeg tror faktisk, at de ville brage igennem lydmuren hvis de købte firmaet (Indiegogo)


Indiegogo er en Crowdfounding platform, det er ikke dem der har udviklet konceptet / uret og jeg syntes oftes de smarte ideer ender med at blive noget knapt så smart når de ender hos kunderne. 



Så gælder det godt nok om at få det ur af inden man skal til julefrokost, så konen ikke kan se at det er fuldt opladet når man kommer hjem igen, fordi en ens vener nærmest er kogt over af begejstring fordi en hot chick har bagt på en 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1891

183
PowerPalle (Administrator)
11. januar 2019 @ 08:26
Stormogul
Jesper Arning skrev:

Indiegogo er en Crowdfounding platform, det er ikke dem der har udviklet konceptet / uret og jeg syntes oftes de smarte ideer ender med at blive noget knapt så smart når de ender hos kunderne. 

Min fejl. Jeg mente naturligvis MATRIX Industries.


Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger