xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)
macnyt  /  forum  /  emne
1Passwoed 7
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)


259

2
03. marts 2019 @ 19:55
Juniormedlem

Hej....

Jeg skal lige se om jeg har forstået dette program rigtig! 

1. Har jeg denne app på min iphone, skal !! Man så ikke have det på sin imac og evt. iphone nr2/konens for at det virker, vi bruger jo mange af de samme sider, og her tænker jeg at hvis jeg har 1pass på min iphone og den laver nye passwords så ville hun vel ikke kunne logge på da hun ikke har app`n på hendes.

2. så hvis jeg skal have programmet på min iphone, kones mobil, og husets fælles iMac skal man så betale 3 gange abonn.

3. eller kan man købe det en gang for alle og dele med husets medlemmer.

iMac 20 2,66 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB 1067 MHz DDR3
  3
0
  898

259

2
03. marts 2019 @ 20:16
Juniormedlem
preben hansen skrev:

Hej....

Jeg skal lige se om jeg har forstået dette program rigtig! 

1. Har jeg denne app på min iphone, skal !! Man så ikke have det på sin imac og evt. iphone nr2/konens for at det virker, vi bruger jo mange af de samme sider, og her tænker jeg at hvis jeg har 1pass på min iphone og den laver nye passwords så ville hun vel ikke kunne logge på da hun ikke har app`n på hendes.

2. så hvis jeg skal have programmet på min iphone, kones mobil, og husets fælles iMac skal man så betale 3 gange abonn.

3. eller kan man købe det en gang for alle og dele med husets medlemmer.



..... Og har lige læst at den nye 1password 7 kun kan installeres på macOS Sierra (10.12) og min gamle imac er på V. 10.11.6

iMac 20 2,66 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB 1067 MHz DDR3

2185

44
03. marts 2019 @ 21:49
ASCII jonglør
preben hansen skrev:
preben hansen skrev:

Hej....

Jeg skal lige se om jeg har forstået dette program rigtig! 

1. Har jeg denne app på min iphone, skal !! Man så ikke have det på sin imac og evt. iphone nr2/konens for at det virker, vi bruger jo mange af de samme sider, og her tænker jeg at hvis jeg har 1pass på min iphone og den laver nye passwords så ville hun vel ikke kunne logge på da hun ikke har app`n på hendes.

2. så hvis jeg skal have programmet på min iphone, kones mobil, og husets fælles iMac skal man så betale 3 gange abonn.

3. eller kan man købe det en gang for alle og dele med husets medlemmer.



..... Og har lige læst at den nye 1password 7 kun kan installeres på macOS Sierra (10.12) og min gamle imac er på V. 10.11.6

Der findes download links til ældre macOS versioner her: https://1password.com/downloads/mac/

Sync mellem enheder kan ske via Dropbox, lokal på en Mac, iCloud - hvis din kone og dig kan dele via en af disse muligheder, burde I kunne dele passwords - men hvorfor vil man gøre det ??  - I kan evt. sætte flere vaults op, så I har en hver og så evt. en fælles.

Hvis I deler Apple ID til køb, skal I kun købe 1Pasword App’en en gang på iOS og kun downloade en gang via linket ovenfor.


2709

341
PallMei (Skribent)
03. marts 2019 @ 22:29
Bit kongen

Hvis du kun bruger Apple enheder og understøttelsen er tilstede i de ios/macOS versioner du køre, skulle du måske overvejer iCloud hovednøglering synkronisering: 

https://support.apple.com/da-dk/HT203783