xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
149
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Kan ikke få ringelyd på ny iPhone XR
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


881

6
08. marts 2019 @ 15:37
Veteran

Jeg har startet en XR op og den står nu jomfruelig. Men jeg kan ikke få tilstrækkelig ringe-lydstyrke på. 

Inde i "Lyde ..." er der knald nok på højtaleren på ringelyden, men når man ringer til telefonen, så ringer den 1 sekund med høj lydstyrke og går så nede på ca. 25% lydstyrke af den den er indstillet til. 

Hvad gør jeg forkert?

Nogen bud, for eller ryger den retur om reklamation.

  8
2
  747

33

1
08. marts 2019 @ 16:10
Let øvet

Hvis det sker mens du holder telefonen, er det en feature og ikke en fejl.

Der er jo ikke nogen grund til at fortsætte på 100% styrke, når du har opdaget at den ringer.


881

6
08. marts 2019 @ 17:24
Veteran
DannyDeluxe skrev:

Hvis det sker mens du holder telefonen, er det en feature og ikke en fejl.

Der er jo ikke nogen grund til at fortsætte på 100% styrke, når du har opdaget at den ringer.

For fanden da osse! Tak for info, det er jo dét den gør. Har lige "testet" det.   

Nu har jeg kraftedeme siddet med to fra Apple Care i næsten halvanden time, som ikke kunne finde ud af hvad der var galt. Vi har gennemgået ALLE indstillinger .... Sikke nogle klaphatte   

TAAAK til DannyDeluxe   


881

6
08. marts 2019 @ 18:09
Veteran
Dirla skrev:
DannyDeluxe skrev:

Hvis det sker mens du holder telefonen, er det en feature og ikke en fejl.

Der er jo ikke nogen grund til at fortsætte på 100% styrke, når du har opdaget at den ringer.

For fanden da osse! Tak for info, det er jo dét den gør. Har lige "testet" det.   

Nu har jeg kraftedeme siddet med to fra Apple Care i næsten halvanden time, som ikke kunne finde ud af hvad der var galt. Vi har gennemgået ALLE indstillinger .... Sikke nogle klaphatte   

TAAAK til DannyDeluxe   

PS!

Hvor kan man slå funktionen fra? Selv om jeg ikke kan provokere den til ikke at virker korrekt nu, med de ny oplysnnger, så kunne jeg godt tænke at man kunne slå funktionen fra, da den HAR ligget på bordet og ringet med lav styrke?




33

1
09. marts 2019 @ 00:17
Let øvet

Troede også selv det var en fejl i starten, da man ikke kunne læse så meget om det.
Efter lidt søgning på nettet var man jo ikke alene ;) Tror faktisk at det endelige svar lå her på macnyt.dk

Hvorvidt man kan slå det fra er jeg uvidende om, men da jeg så ideén i funktionen er jeg heller interesseret.

Fedt at telefonen ringer ved lavere styrke, når man tager fat i den og resten af familien får lov til at sove videre ;)


825

10
09. marts 2019 @ 08:45
Veteran

Kan mig bekendt ikke slås fra.


2185

44
09. marts 2019 @ 10:47
ASCII jonglør
Stig Bindner skrev:

Kan mig bekendt ikke slås fra.

How to Stop iPhone X Ring Volume Going Quiet

  1. Open the “Settings” app on the iPhone
  2. Go to the “Face ID & Passcode” section
  3. Locate the “Attention Aware Features” option and turn the switch to the OFF position

881

6
10. marts 2019 @ 09:17
Veteran
Rene Larsen skrev:
Stig Bindner skrev:

Kan mig bekendt ikke slås fra.

How to Stop iPhone X Ring Volume Going Quiet

  1. Open the “Settings” app on the iPhone
  2. Go to the “Face ID & Passcode” section
  3. Locate the “Attention Aware Features” option and turn the switch to the OFF position

Tak   



881

6
12. marts 2019 @ 10:40
Veteran

Info: 

Har lige fundet ud af, at det er selve kameraet der afgør om der skal være høj eller lav ringelyd på. Hvad jeg først gennemskuer nu er, at selv om telefonen er låst op og den ligger på bordet, så er der lav lyd når jeg har hovedet i nærheden af den og høj lyd hvis jeg ikke har hovedet hen over den. 

Det burde Apple Support jo vide !

"Case closed"