xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
iPhone XR dual-sim i DK?
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


881

6
10. marts 2019 @ 13:49
Veteran

Hejsa,

Er der nogen der ved hvorfor man ikke kan det her i Danmark? 

https://support.apple.com/da-dk/HT209086

  9
3
  962

1638

45
10. marts 2019 @ 13:58
Stormogul

3 er de eneste der understøtter dual-sim på iPhones i DK pt og de burde også understøtter XR modellen

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

128

3
11. marts 2019 @ 13:24
Novice

Fra meremobil.dk: I dag (den 4. december 2018) meddelte den første operatør så, at nu kan de tilbyde dual-SIM funktion på iPhone Xs, iPhone Xs Max og iPhone Xr.


881

6
15. marts 2019 @ 07:56
Veteran
Stouenberg skrev:

Fra meremobil.dk: I dag (den 4. december 2018) meddelte den første operatør så, at nu kan de tilbyde dual-SIM funktion på iPhone Xs, iPhone Xs Max og iPhone Xr.

Spurgte Telenor. De kan ikke levere dual-SIM eller e-Sim.


2696

335
PallMei (Skribent)
15. marts 2019 @ 10:57
Bit kongen
Dirla skrev:
Stouenberg skrev:

Fra meremobil.dk: I dag (den 4. december 2018) meddelte den første operatør så, at nu kan de tilbyde dual-SIM funktion på iPhone Xs, iPhone Xs Max og iPhone Xr.

Spurgte Telenor. De kan ikke levere dual-SIM eller e-Sim.

Så må du skifte til 3. Gjorde jeg i forbindelse med Apple Watch. Helt i bunden af deres abonnement side har det et super billigt abonnement til 90kr/mdr. Det kan kun bruges i danmark, men det passer mig fint og faktisk billigere end det jeg kom fra. Ok. nu giver jeg 30kr oveni for Apple Watch LTE,  så det går lige op med hvad jeg havde før.


46

0
15. marts 2019 @ 17:12
Let øvet

Er der nogle der ved om man kan have et eSim fra 3mobil og et almindeligt sim fra en anden operatør i samme iPhone xs. Eller skal begge sim være fra 3mobil? 

Jeg har i dag primært nummer fra 3 mobil og et reservenummer fra TDC på to forskellige iPhones (har to telefoner for at opnå bedre dækning), det kunne være super smart hvis jeg kunne samle det på samme iPhone xs.



2185

44
15. marts 2019 @ 18:51
ASCII jonglør
Thure skrev:

Er der nogle der ved om man kan have et eSim fra 3mobil og et almindeligt sim fra en anden operatør i samme iPhone xs. Eller skal begge sim være fra 3mobil? 

Jeg har i dag primært nummer fra 3 mobil og et reservenummer fra TDC på to forskellige iPhones (har to telefoner for at opnå bedre dækning), det kunne være super smart hvis jeg kunne samle det på samme iPhone xs.


Det kan du godt.


46

0
18. marts 2019 @ 18:20
Let øvet

Fedt, det skal prøves af. - og tak for svar   


535

26
18. marts 2019 @ 22:28
Kaptajn

Tak for viden Rene. Jeg har d.d. bestilt eSIM ved 3. 

Bestilte et opkald i aftes på deres hjemmeside og inden 10 i morges, havde de ringet og jeg havde bestilt. 

Glæder mig til at samle telefonerne! 


458

3
19. marts 2019 @ 08:51
Seniormedlem

Det er super-fedt at have dual SIM og to abonnementer, men vær opmærksom på at det giver lidt gnøf hvis du har kørt iMessage med begge telefonnumre tilknyttet samme iMessage-konto. Du kan nemlig kun have et af de to telefonnumre tilknyttet iMessage på en gang.

Jeg brugte lidt tid bagefter på at ensrette de forskellige tråde jeg havde i iMessage til at sende blå bobler og ikke falde tilbage til SMS. Det er lettest fixet ved at slukke det SIM-kort der ikke længere skal være primær kontakt og sende en kort iMessage-besked til de kontakter der giver problemer. Så vil den foretrække dette nummer fremadrettet og virke som den skal når du tænder SIM-kortet igen.