xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Ridser på iPhone X skærm
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


186

5
10. marts 2019 @ 16:54
Novice

Jeg har efter mere end 1 år med iPhone X opdaget 2 lange tynde ridser nederst på min iPhone X skærm. Jeg har den i et relativt godt cover, og har ikke tabt den på en måde hvor sådanne lange ridser kan opstå.

Jeg kan læse på diverse forums - inkl. Apples eget forum, at det tydeligvis er et problem med bl.a nyere iPhone som X'eren.

Jeg har haft de fleste iPhones efterhånden op til iPhone X, og har aldrig oplevet en eneste synlig ridse på mine skærme ... men nu på X'eren ...

Er der andre der har fået ridser på skærmen?

  10
0
  1662

507

9
10. marts 2019 @ 19:17
Kaptajn

Jeg fik min X på release dagen, og har nogle mikro lommeridser. Ellers ikke noget.


1641

24
10. marts 2019 @ 22:21
Stormogul

Det er en brugsgenstand...!    ...2 små ridser på et år er vist meget godt klaret... ellers køb et panserglas til den..   

Once you go Mac - You'll never go back..!

186

5
11. marts 2019 @ 13:10
Novice
Giffi skrev:

Det er en brugsgenstand...!    ...2 små ridser på et år er vist meget godt klaret... ellers køb et panserglas til den..   

"Brugsgenstand" - sikkert, men 2 lange ridser på ca. 4 cm på glasset - som skulle være "ridsefrit", det forstår jeg ikke helt?


1425

21
11. marts 2019 @ 16:05
Stormogul
xjyden skrev:
Giffi skrev:

Det er en brugsgenstand...!    ...2 små ridser på et år er vist meget godt klaret... ellers køb et panserglas til den..   

"Brugsgenstand" - sikkert, men 2 lange ridser på ca. 4 cm på glasset - som skulle være "ridsefrit", det forstår jeg ikke helt?

Jeg synes jeg passer ekstremt meget på mine iPhones, men jeg er alligevel ikke gået igennem 1-2 år uden at få nogle små ridser, som tydeligt ses i sol lys. Det må man forvente på en brugsgenstand hvor der er glas på :)


1139

12
11. marts 2019 @ 16:31
Stormogul

Ja nu har jeg haft min X i godt 1,5 år. den har altid været i cover der også dækker for skærmen, men der er da stadig kommet et par ridser i skærmen. Tror aldrig man helt kan undgå det. Ridse fri skærm kan man da god kalde det. synes skærmene holder godt i dag. Tænk bare 3 - 5 år tilbage. da skulle der næsten igen ting til før man havde en rids i skærmen. 


186

5
12. marts 2019 @ 16:18
Novice
angelodk skrev:

Jeg synes jeg passer ekstremt meget på mine iPhones, men jeg er alligevel ikke gået igennem 1-2 år uden at få nogle små ridser, som tydeligt ses i sol lys. Det må man forvente på en brugsgenstand hvor der er glas på :)

Du skriver "små ridser" - dem kommer der naturligvis, men 2 lange ridser der er så dybe, at man tydeligt kan mærke dem med neglen ... det er da ikke normalt? Jeg har som sagt ikke tabt den, og der ligger ikke andre ting i min lomme hvor iPhonen ligger ...

Nå, jeg må vel bare leve med disse ridser   


186

5
12. marts 2019 @ 16:19
Novice
Rolant skrev:

Ja nu har jeg haft min X i godt 1,5 år. den har altid været i cover der også dækker for skærmen, men der er da stadig kommet et par ridser i skærmen. Tror aldrig man helt kan undgå det. Ridse fri skærm kan man da god kalde det. synes skærmene holder godt i dag. Tænk bare 3 - 5 år tilbage. da skulle der næsten igen ting til før man havde en rids i skærmen. 

Hvor lange er de ridser, og kan du mærke dem med neglen?


1425

21
12. marts 2019 @ 16:41
Stormogul
xjyden skrev:
angelodk skrev:

Jeg synes jeg passer ekstremt meget på mine iPhones, men jeg er alligevel ikke gået igennem 1-2 år uden at få nogle små ridser, som tydeligt ses i sol lys. Det må man forvente på en brugsgenstand hvor der er glas på :)

Du skriver "små ridser" - dem kommer der naturligvis, men 2 lange ridser der er så dybe, at man tydeligt kan mærke dem med neglen ... det er da ikke normalt? Jeg har som sagt ikke tabt den, og der ligger ikke andre ting i min lomme hvor iPhonen ligger ...

Nå, jeg må vel bare leve med disse ridser   

Det cover du har på, er det et af dem til kort? Jeg har nemlig fået ridset min skærm grundet det. 


186

5
12. marts 2019 @ 17:05
Novice
angelodk skrev:

Det cover du har på, er det et af dem til kort? Jeg har nemlig fået ridset min skærm grundet det. 

Nej, det er primært et cover der beskytter bagsiden, og har ca. 1 mm kant.


1139

12
12. marts 2019 @ 18:11
Stormogul
xjyden skrev:
Rolant skrev:

Ja nu har jeg haft min X i godt 1,5 år. den har altid været i cover der også dækker for skærmen, men der er da stadig kommet et par ridser i skærmen. Tror aldrig man helt kan undgå det. Ridse fri skærm kan man da god kalde det. synes skærmene holder godt i dag. Tænk bare 3 - 5 år tilbage. da skulle der næsten igen ting til før man havde en rids i skærmen. 

Hvor lange er de ridser, og kan du mærke dem med neglen?

Jeg kan ikke mærke dem med en negl. Bare se dem. Men hvis du kan mærke dem med en negl, så må det være nøgler eller lignende der har lavet det. De kommer ikke bare ud af det blå. Nu har jeg brugt min 8+ i over 2 år uden beskyttelse og den har da fyger nogle ridser. Men ikke noget jeg kan mærke med en negl. Den ligger ofte i lommen sammen med mønter og nøgler.