xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Holdbarhed af Lightningstik?.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


174

15
21. marts 2019 @ 19:51
Suspenderet

Hvad er jeres erfaringer mht. holdbarheden af Lightning hunstikket i iPhones/iPads?.

Går stikket død inden resten af enheden gør😱

Mit daglige “forbrug” er på 2-3 connections pr. enhed.

VH

  15
12
  688

1708

43
21. marts 2019 @ 20:34
Stormogul

Har aldrig haft problemer med stikket. Det virker hvergang.


1638

45
21. marts 2019 @ 21:27
Stormogul

Privat har jeg aldrig oplevet et stik gå i stykker men vi har dog på jobbet fælles laderen i opholdsrummet og der kan stikkende godt blive ødelagt. Det ene er pr flækket i den hvide krads rundt om indmaden. Men ellers syntes jeg de er ret holdbare. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

234

11
21. marts 2019 @ 22:16
Juniormedlem

Ingen problemer her.


1263

36
22. marts 2019 @ 07:27
Stormogul

Min afdøde iPhone 6S blev dårlig til at oplade - sendte den via Apples garantiprogram for batterier til værksted. De konstaterede, at stik + noget andet ikke virkede og skulle udskiftes (over 3000,- kr). Solgte den meget billigt og købte en XS.... så jo, jeg har dårlig erfaring med stikket, som også ofte samler skidt. XS'eren oplades derfor trådløst i håbet om, at den holder længere.

Gad vide hvad Steve J ville have ment om Apples hardware? (Min MBP touchbar har nu to gange fået skiftet tastatur 😡)

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

1641

24
22. marts 2019 @ 07:53
Stormogul

Hold dem pænt rene, med en lille børste eller en kasseret tandbørste, så er der aldrig problemer...

Once you go Mac - You'll never go back..!

174

15
22. marts 2019 @ 11:01
Suspenderet

Mange tak for jeres svar.

Jeg prøvede et lightningstik med magnet, for at undgå slidtage på mine enheder, men det blev for bøvlet.

VH


174

15
22. marts 2019 @ 17:09
Suspenderet
Martin Ammentorp skrev:

Min afdøde iPhone 6S blev dårlig til at oplade - sendte den via Apples garantiprogram for batterier til værksted. De konstaterede, at stik + noget andet ikke virkede og skulle udskiftes (over 3000,- kr). Solgte den meget billigt og købte en XS.... så jo, jeg har dårlig erfaring med stikket, som også ofte samler skidt. XS'eren oplades derfor trådløst i håbet om, at den holder længere.

Gad vide hvad Steve J ville have ment om Apples hardware? (Min MBP touchbar har nu to gange fået skiftet tastatur 😡)

Kære Martin, nu har du holdt ud i 30 år👏, så mon du og jeg (som må vente til 2021 for, at at kunne holde 30 års jubilæum, som Mac bruger), ikke holder ved Macintossen til det sidste🤞.

God weekend

VH


1263

36
23. marts 2019 @ 08:21
Stormogul
Peterdyr skrev:
Kære Martin, nu har du holdt ud i 30 år👏, så mon du og jeg (som må vente til 2021 for, at at kunne holde 30 års jubilæum, som Mac bruger), ikke holder ved Macintossen til det sidste🤞.

God weekend

VH

Vi får se 😉

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

2252

151
23. marts 2019 @ 08:30
ASCII jonglør

Nu går vi jo alle rundt med iPhones i lommer af den ene eller anden art. I disse lommer er der uværgeligt lommeuld. Dette fine lommeuld vil over tid samles i bl.a. hunstik på mobiltelefoner. Det er en naturlov, og end ikke Steve Jobs kunne gennem innovation ophæve naturlove. 

Nægter man at anerkende lommeuldsnaturloven, kan man vel betegnes lommeuldsbenægter? Jeg mener, hunstikket skal jo bare renses en gang imellem?

God weekend!

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1263

36
23. marts 2019 @ 08:59
Stormogul
Factory skrev:

Nu går vi jo alle rundt med iPhones i lommer af den ene eller anden art. I disse lommer er der uværgeligt lommeuld. Dette fine lommeuld vil over tid samles i bl.a. hunstik på mobiltelefoner. Det er en naturlov, og end ikke Steve Jobs kunne gennem innovation ophæve naturlove. 

Nægter man at anerkende lommeuldsnaturloven, kan man vel betegnes lommeuldsbenægter? Jeg mener, hunstikket skal jo bare renses en gang imellem?

God weekend!

Jeg er slet ikke lommeuldsbenægter blot realist, idet jeg véd at fnulleret finder vej til hunstikket. Min delvise utilfredshed med Apple bunder i flere faktorer, såsom butterflytastatur, dumpning af Aperture, priser, manglende skattebetaling (er bevidst om, de ikke er de eneste) etc 🙄

Men min SE'er fra 1989 virker stadig - også Imagewriteren ☺️

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

174

15
24. marts 2019 @ 07:07
Suspenderet

Ro på Martin og Factory.

Jeg kan ikke klare at mennesker skændes, specielt ikke, når vi har den samme interresse: som Mac bruger.

VH


1263

36
24. marts 2019 @ 07:26
Stormogul
Peterdyr skrev:

Ro på Martin og Factory.

Jeg kan ikke klare at mennesker skændes, specielt ikke, når vi har den samme interresse: som Mac bruger.

VH

Vi skændes skam ikke Peter 😊 - så bare rolig

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

2252

151
24. marts 2019 @ 08:26
ASCII jonglør

Sådan har jeg heller ikke opfattet det - men at det muligvis kan opfattes således, skyldes nok min brug af betegnelsen “lommeuldsbenægter”. Dette var imidlertid ment humoristisk, hele indlægget var sådan set humoristisk 😜

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

174

15
24. marts 2019 @ 10:00
Suspenderet

Puha det lettede, i mit skrøbelige hoved, mange tak 👏

God søndag til jer alle herfra.

VH


174

15
26. marts 2019 @ 20:31
Suspenderet

Hold da op, hele 9 hjerter til Jer brugere, for jeres svar på mit simple indlæg, kan det blive meget større her på Macnyt?.

VH