xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Ny iOS 12.2 og TVOS 12.2
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


2185

44
25. marts 2019 @ 20:26
ASCII jonglør

Så kan der hentes nyeste OS ned

  5
1
  932

740

38
25. marts 2019 @ 21:29
Rene Larsen skrev:

Så kan der hentes nyeste OS ned

Nu prøver jeg en gratis måned med Apple News+ 😁


2185

44
25. marts 2019 @ 23:14
ASCII jonglør

Når watchOS 5.2 bliver frigivet - muligvis i morgen - vil ECG også være mulig i lille DK - man kan kigge lidt på opsætningen på iPhone med iOS 12.2 under Watch app'en.

Og man kan læse om det her: iOS 12.2 Suggests ECG App May Be Coming to UK and Other European Countries With watchOS 5.2


217

11
26. marts 2019 @ 18:08
Juniormedlem
Rene Larsen skrev:

Når watchOS 5.2 bliver frigivet - muligvis i morgen - vil ECG også være mulig i lille DK - man kan kigge lidt på opsætningen på iPhone med iOS 12.2 under Watch app'en.

Og man kan læse om det her: iOS 12.2 Suggests ECG App May Be Coming to UK and Other European Countries With watchOS 5.2

Øhhh - er ECG det samme som EKG? Blot på engelsk?

Jeg har EKG på mit ur (Series 4, 44MM WatchOS 5.1.3) og har haft det fra jeg købte det d. 1/3-19.

Those aren't voices in your head - they are just the echoes of your indecision

2185

44
26. marts 2019 @ 19:01
ASCII jonglør
Søren F. Sørensen skrev:
Rene Larsen skrev:

Når watchOS 5.2 bliver frigivet - muligvis i morgen - vil ECG også være mulig i lille DK - man kan kigge lidt på opsætningen på iPhone med iOS 12.2 under Watch app'en.

Og man kan læse om det her: iOS 12.2 Suggests ECG App May Be Coming to UK and Other European Countries With watchOS 5.2

Øhhh - er ECG det samme som EKG? Blot på engelsk?

Jeg har EKG på mit ur (Series 4, 44MM WatchOS 5.1.3) og har haft det fra jeg købte det d. 1/3-19.

ja, det er det samme - det er rigtigt at Series 4 har indbygget EKG - men det har indtil nu kun været tilgængelig hvis du var i USA


217

11
26. marts 2019 @ 22:24
Juniormedlem
Rene Larsen skrev:
Søren F. Sørensen skrev:
Rene Larsen skrev:

Når watchOS 5.2 bliver frigivet - muligvis i morgen - vil ECG også være mulig i lille DK - man kan kigge lidt på opsætningen på iPhone med iOS 12.2 under Watch app'en.

Og man kan læse om det her: iOS 12.2 Suggests ECG App May Be Coming to UK and Other European Countries With watchOS 5.2

Øhhh - er ECG det samme som EKG? Blot på engelsk?

Jeg har EKG på mit ur (Series 4, 44MM WatchOS 5.1.3) og har haft det fra jeg købte det d. 1/3-19.

ja, det er det samme - det er rigtigt at Series 4 har indbygget EKG - men det har indtil nu kun været tilgængelig hvis du var i USA

Ahh - det giver mening. Købte mit ur i Apple Store i Dadeland Mall i Miami og indstillede det derovre. Så er det nok derfor jeg kan EKG'e   

Those aren't voices in your head - they are just the echoes of your indecision