xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Foto af muligt iPhone 11 design
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


740

38
04. april 2019 @ 19:11
En iPhone 11 del blev øjensynligt stjålet fra Foxconn fabrikken, og den bekræfter muligvis Apples nye design.

Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde... 😜🤪

Kilde: BGR

  12
3
  1714

186

5
04. april 2019 @ 19:24
Novice

Jeg "griner" og nægter at tro chefdesigner Jony Ive lader sådan en grim bagside gå gennem produktionen!?


390

2
04. april 2019 @ 20:16
Lærling

Jeg tror desværre den er god nok. Keg har set videoer på youtube hvor de forudsiger designet. Det gør de pga coverproducenter og lign. 

Det er noget af det grimmeste jeg længe har set. Jeg tror faktisk ikke det kan blive grimmere i mine øjne. 

Det er apple og det skal ikke ligne de andre telefoner.

Jeg køber den fanme ikke. Er flad for min x og når den engang går i stykker køber jeg en xr eller lign. For jeg kan ikke undvære ios. 


3580

34
04. april 2019 @ 20:48
Virtual Machine

Den er hyle grim med den kamerabums, som jeg tror de forsøger at få til ar ligne en Apple Watch. 

Hvis det er sandt med det design, så bliver det tre lange år, før de andre design igen. 

Det kan godt være at iPhone har nået et plateau. Men Tim Cook behøver jo ikke ligefrem at fremskynde iPhonens tilbagegang. Og det er det han gør lige nu med det design. Og bare det at samtlige iPhones har samme design som iPhone 6 skriger jo langt væk at han er ligeglad med kunderne. 

Jeg skriver det på den her måde, både fordi jeg ikke lige kan beskrive mine tanker om det her på andre måder, men også fordi jeg er lidt ked af at Tim afstumper Apple som han gør der. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2273

157
04. april 2019 @ 21:45
ASCII jonglør

Ork, det design vænner vi os hurtigt til   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

740

38
05. april 2019 @ 07:51

Og hvad så med denne her foldbare koncept iPhone.

Kilde: Forbes


3580

34
05. april 2019 @ 08:20
Virtual Machine

Den er da i det mindste pænere at se på

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8586

198
05. april 2019 @ 09:38
Poseidon
xjyden skrev:

Jeg "griner" og nægter at tro chefdesigner Jony Ive lader sådan en grim bagside gå gennem produktionen!?

Enig. Jeg tror også folk tager det nuværende kamera bump og kæder det direkte sammen med det leak. Jeg tror vi får flush kamera, og større batteri.


For det concept design der, er jammerlig grimt. 


507

9
05. april 2019 @ 10:18
Kaptajn

I ved godt, at det er bagsiden? Jeg sidder personligt ikke, og kigger så meget på bagsiden af min mobil. Så det er ok for mig.


3580

34
05. april 2019 @ 10:34
Virtual Machine
Flemming Larsen skrev:

I ved godt, at det er bagsiden? Jeg sidder personligt ikke, og kigger så meget på bagsiden af min mobil. Så det er ok for mig.

Ja. Vi ved godt det er bagsiden?!?

Til de priser Apple tager, skal bagsiden også være præsentabel. Det skal kanterne også. Det samme princip gælder når jeg skal købe bil og hus. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

186

5
05. april 2019 @ 12:50
Novice
Lars Sejerup skrev:
Flemming Larsen skrev:

I ved godt, at det er bagsiden? Jeg sidder personligt ikke, og kigger så meget på bagsiden af min mobil. Så det er ok for mig.

Ja. Vi ved godt det er bagsiden?!?

Til de priser Apple tager, skal bagsiden også være præsentabel. Det skal kanterne også. Det samme princip gælder når jeg skal købe bil og hus. 

Helt enig med dig! Når man bruger så mange penge på en smartphone, så forventer man også at designet er gennemført - selv på bagsiden. Det med at kameraet stikker så meget ud på bagsiden, må vi nok leve med indtil videre. Men det design - der angiveligt skulle fremvise en iPhone "11", virker ikke i sammenhæng med Apples gode stil ...


507

9
05. april 2019 @ 16:51
Kaptajn
xjyden skrev:
Lars Sejerup skrev:
Flemming Larsen skrev:

I ved godt, at det er bagsiden? Jeg sidder personligt ikke, og kigger så meget på bagsiden af min mobil. Så det er ok for mig.

Ja. Vi ved godt det er bagsiden?!?

Til de priser Apple tager, skal bagsiden også være præsentabel. Det skal kanterne også. Det samme princip gælder når jeg skal købe bil og hus. 

Helt enig med dig! Når man bruger så mange penge på en smartphone, så forventer man også at designet er gennemført - selv på bagsiden. Det med at kameraet stikker så meget ud på bagsiden, må vi nok leve med indtil videre. Men det design - der angiveligt skulle fremvise en iPhone "11", virker ikke i sammenhæng med Apples gode stil ...

Ja, det kan altså ikke bringe mit pis i kog. Det er ikke første gang, at der har været noget fremme før tid, og der så har været enighed om, at det ikke var for kønt. Sådan er det jo med meget.


740

38
09. april 2019 @ 18:45

Apple er fast forhippet på at have det bedste kamera på en mobil, som penge kan betale.

Om det så må koste på bagsiden med den ugly kamerabums, som formuleret af Lars Sejerup.

Ja, kameraet på min iPhone XS Max ER fantastisk, og hvis man udvider med Moments forskellige glas og Moondog Labs Anamorphic Lens Adapter, så har man virkelig et kapabelt 4K still- og videokamera... lige indtil september, hvor Apple laver om på det hele og man skal vente på tredjeparts glasleverandører kommer med opgraderinger.