xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Internet i Udlandet
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


297

3
22. april 2019 @ 12:58
Juniormedlem

Hej Alle

Vil gerne høre jeres erfaringer og forslag til internet i udlandet på jeres Ipad.

Jeg har pt datadeling igennem Telmore på min telefon og iPad, finder ud af at det ikke er understøttet i udlandet.

Der er altid WiFi osv mange steder man kan gå på osv, men der er os steder hvor der ikke er, så hvad gør jeg der, 

Hvad gør i?


-K

http://www.wrysand.blogspot.com/
  7
5
  425

1139

12
22. april 2019 @ 13:52
Stormogul

Jeg har altid købt et data kort. I nogle lande kan de fået med fri data til fast pris pr. mdr. Andre lande kan du købe en hvis mængde date til et fast beløb. Når data er brugt op skal der tankes på kortet igen.

Det vil nok hjælpe hvis du oplyser om hvor du skal til. Så er der nok nogen der allerede har været der og kender nogle gode udbyder. Der kan være stor forskels mellem landene.


3580

34
22. april 2019 @ 14:09
Virtual Machine

Hvis du skal til Asien er det en rigtig god ide at alliere dig med en ven der kender de rigtige steder at købe data til dit SIM kort, for ellers bliver du sablet ned med en pris der er minimum tre gange højere. De kvindelige banditter i habitter står som regel altid og smiler sødt inde i lufthavnen eller ved en kantsten. Det er bedst at gå ind i en telebutik eller en tilfældig nærbutik. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

22

1
22. april 2019 @ 15:17
Let øvet

Hej.

Jeg har også Telmore som udbyder - jeg laver internetdeling fra min iPhone til fx en anden iPhone eller min iPad. Det virker også i udlandet. I hvert fald på Gran Canaria, hvor jeg sidst brugte det 😄


297

3
22. april 2019 @ 15:36
Juniormedlem

Tak for gode råd

klart en god ide og lige skrive hvor jeg skulle hen,den smuttede i svinget ;-)

Men denne gang er det Spanien, mener jeg har prøvet med internet deling fra mine telefon,ville undre mig andet,.hvor jeg synes det ikke virkede, men det vil jeg selvfølgelig prøve igen, var os min første tanke at det var en naturlig delings mulighed ,

Ellers et datakort ville være en løsning, kan man evt købe det i dk og tag med hjemmefra.,eller er det bare nemmere og måske billigere og gøre det når man kommer frem, og binder kortet sit til et Device eller kan man bruge det til evt 2 iPads.


:-)

-K



http://www.wrysand.blogspot.com/

1139

12
22. april 2019 @ 18:37
Stormogul
Karsten Sand skrev:

Tak for gode råd

klart en god ide og lige skrive hvor jeg skulle hen,den smuttede i svinget ;-)

Men denne gang er det Spanien, mener jeg har prøvet med internet deling fra mine telefon,ville undre mig andet,.hvor jeg synes det ikke virkede, men det vil jeg selvfølgelig prøve igen, var os min første tanke at det var en naturlig delings mulighed ,

Ellers et datakort ville være en løsning, kan man evt købe det i dk og tag med hjemmefra.,eller er det bare nemmere og måske billigere og gøre det når man kommer frem, og binder kortet sit til et Device eller kan man bruge det til evt 2 iPads.


:-)

-K

Jeg ville købe det i Spanien. Nu er det flere år siden jeg har købt data kort i Spanien men normalt vil du bare kunne skifte det fra en ipad til den anden uden problemer.




75

10
23. april 2019 @ 09:40
Novice

Hvis du har en nyere iPad har den måske Apple SIM eller eSIM se evt. her https://www.apple.com/dk/ipad/cellular/ 

vh


297

3
23. april 2019 @ 18:40
Juniormedlem

Det er den nyeste Ipad Pro jeg har, så tænker den understykker det.

Jeg prøver og læse op på, hvad det er, det er jo faktisk kun noget jeg skal bruge i små perioder af gange

Tak 😊

-K

http://www.wrysand.blogspot.com/