xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
Tre interessante nyheder fra Apple
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


2268

156
26. april 2019 @ 16:29
ASCII jonglør

Apple losing three key members of Jony Ive’s famed industrial design team

Tre af Apples ca. 24 top-designere forlader nu selskabet. Sandsynligvis vil dette betyde et generationsskift i designgruppen, og dermed nye impulser til Apples design-univers.

Wall Street expects AAPL Q2 2019 revenue to be down 5-6%; more iPhone price-cuts likely

Apples kvartalsregnskab kommer på tirsdag i næste uge, og man forventer en usædvanlig stor nedgang i indtægten på 5-6%. Dette kan betyde, at Apple sænker priserne på sine produkter yderligere, bl.a. på iPhones & HomePods.

As Amazon readies $15/month hi-res streaming music service, Apple needs to step up

Amazon i øjeblikket er i gang med lancering af en streaming-platform med high-fidelity musik. Der har allerede meldt sig et stort pladeselskab til projektet. Det forlyder, at Amazon's musiktjeneste vil have en bedre bithastighed end cd-kvalitet, og forventes lanceret inden udgangen af 2019. Skal Apple fortsat kunne konkurrere på kvalitet, kan dette fremover derfor kræve mulighed for download og/eller streaming i lossless-kvalitet i iTunes.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  2
2
  872

678

26
27. april 2019 @ 09:25
Veteran
Det er spændende med nye designere, men det er nok svært for os forbrugere at forholde os helt konkret til, medmindre at der kommer væsentlige ændringer i det generelle design på produkterne.


Lavere priser på produkterne kommer jo heldigvis os forbrugere til gavn, og det er da også ved at være tiltrængt at få priserne ned i et rimeligt niveau. Skriver selv fra min 11” iPad med tastatur og pencil, som har kostet mig mere end min Macbook - lidt tankevækkende at prisen er så voldsomt, dog er det min maindevice, og har overtaget 99% af den tid der blev brugt på Macbooken.
Business view, så bliver lavere priser hurtigt til en glidebane for Apple, så mon ikke det bliver en enlig nedsættelse.

Jeg er yderst tilfreds med Apple Music, dog savner jeg lidt den socialedel fra Spotify, hvor der findes langt flere playlister, og man på den måde kan udnytte andres arbejde. Kvaliteten på lyden har jeg ikke tilstrækkelig forstand på, så det vil jeg ikke ind på, men god lyd kan vi alle vel lide. Så håber apple forsætter med at gøre appén mere brugervenlig, funktionel (hvorfor ikke indbygge Shazam?) og lækker.


3580

34
27. april 2019 @ 18:18
Virtual Machine

Jeg syntes at det er nogle rigtig gode tiltag Appel har foretaget sig.

Kunne det være designerne blev fyret fordi iPhones har lignet sig selv de sidste 5 år, og iMacs har lignet sig selv de sidste 10 år? De har med andre ord siddet på sin flade og ikke udrettet for meget. Måske? 

Jeg håber også at deres hardware bliver en smugle billigere, for prisen har også noget at betyde for hvor mange der vil købe deres produkter. Og måske kunne et prisfald få flere kunder til at købe iPhone 6 lookalikes igen?

iTunes er så rodet, ulogisk og mental forstyrrende opbygget, at al nytænking er velkommen. Og jeg vil mene, at det er mere vigtigt end at Apple kan streame en højere bitrate en konkurrenternes. Hvad nytter det, hvis man har verdens hurtigste bil, når den ligner en Ellert? Har Apple udciklet HD-ALAC?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future