xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
Svenskan tittar i spåkulan....
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


2252

151
11. maj 2019 @ 09:41
ASCII jonglør

Ja, undskyld - men jeg har altid syntes, at svensk lyder virkelig sjovt. Fx når de som i nedenstående artikel "tittar i spåkulan"     - hvor spåkulan fortæller, at 2019 åbenbart skulle blive et rigtig spændende Apple-år:

Vi tittar i spåkulan: Allt som kan hända Mac under 2019 IOS-invasion och hybriddatorer – 2019 har potential att bli ett av de mest spännande Mac-åren på flera år.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  5
0
  769

8581

198
11. maj 2019 @ 11:49
Poseidon

Der skal dælme ske noget nyt hos Apple hvis 2019 skal blive et spændende år. Det eneste nært spændende jeg ser frem til, det er den nye Mac Pro til WWDC, men den koster jo sikkert en bondegård, og den vil EU sikkert ikke give landbrugsstøtte støtte til at jeg køber.


3580

34
11. maj 2019 @ 13:59
Virtual Machine

Jeg venter på deres 32” 6K display som jeg kan koble til en Mac mini eller MacBook Pro. Nu får vi at se hvad jeg køber til den tid. 

Jeg springer endu et år over med at købe iPhone. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
11. maj 2019 @ 14:15
Poseidon
Lars Sejerup skrev:

Jeg venter på deres 32” 6K display som jeg kan koble til en Mac mini eller MacBook Pro. Nu får vi at se hvad jeg køber til den tid. 

Jeg tror ikke de kan køre mere end 30Hz ved 5K+ på HDMI 2.0, som alle Apples maskiner skulle have så vidt jeg kan se. Så jeg vil anbefale gå efter en 4K skærm hvis det er til dine nuværende maskiner.


3580

34
11. maj 2019 @ 22:17
Virtual Machine

Ok. Jeg skal ud og have købt et helt nyt setup her til vinter. Så jeg er spændt på at se hvad det bliver til. 

Jeg ville foretrække en, iMac men jeg er blevet træt af det ti-årige gamle design efter hånden. Men hvis der kommer et nyt iMac design så er det nok den jeg hælder mest til. 

Med andre ord aner jeg ikke hvad det bliver til. Men jeg vil da ikke have en 6K monitor med kun 30 Hz refresh rate 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2185

44
12. maj 2019 @ 12:54
ASCII jonglør
Lars Sejerup skrev:

Ok. Jeg skal ud og have købt et helt nyt setup her til vinter. Så jeg er spændt på at se hvad det bliver til. 

Jeg ville foretrække en, iMac men jeg er blevet træt af det ti-årige gamle design efter hånden. Men hvis der kommer et nyt iMac design så er det nok den jeg hælder mest til. 

Med andre ord aner jeg ikke hvad det bliver til. Men jeg vil da ikke have en 6K monitor med kun 30 Hz refresh rate 

LG kom for ikke så længe siden med denne skærm 34WK95U som har Thunderbolt 3 porte, og 60 Hz ved 5120 x 2160 - måske den nye Apple skærm vil blive noget i retning af denne.