xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
Rygte: Apple lukker iTunes efter 18 år
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


740

38
02. juni 2019 @ 19:47

Hvad siger I herinde: Tror I at Tim Cook lukker Steve Jobs’ baby, iTunes, for dele den op i tre separate apps:

  • Musik
  • TV
  • Podcast

Kilde



  15
1
  1505

2185

44
02. juni 2019 @ 19:58
ASCII jonglør

itunes.apple.com  links bliver også nu viderestillet til music.apple.com  


8581

198
02. juni 2019 @ 20:40
Poseidon

iTunes på Facebook og Instagram er også stort set lukket ned i forgårs, så den er vidst god nok. Desværre. Lige før man skulle lære Swift, så man kan kode en replacement!


740

38
02. juni 2019 @ 20:41
Rene Larsen skrev:

itunes.apple.com  links bliver også nu viderestillet til music.apple.com  

Godt set.


740

38
02. juni 2019 @ 21:49
David Munch skrev:

iTunes på Facebook og Instagram er også stort set lukket ned i forgårs, så den er vidst god nok. Desværre. Lige før man skulle lære Swift, så man kan kode en replacement!

Det bliver mere og mere vanvittigt, hvad der kommer fra One Infinity Loop (har den skrupskøre Steve Ballmer overtaget Tim Cooks hjerne og krop som en anden zombie?!)


4593

394
02. juni 2019 @ 22:20
FPU
iPhoneX skrev:
David Munch skrev:

iTunes på Facebook og Instagram er også stort set lukket ned i forgårs, så den er vidst god nok. Desværre. Lige før man skulle lære Swift, så man kan kode en replacement!

Det bliver mere og mere vanvittigt, hvad der kommer fra One Infinity Loop (har den skrupskøre Steve Ballmer overtaget Tim Cooks hjerne og krop som en anden zombie?!)

Winter is coming.


356

12
puggaard (Skribent)
02. juni 2019 @ 23:41
Lærling

hvad vil I savne fra iTunes? Jeg spørger fordi jeg aldrig selv bruger det. 


740

38
03. juni 2019 @ 00:04
puggaard skrev:

hvad vil I savne fra iTunes? Jeg spørger fordi jeg aldrig selv bruger det. 

Jeg bruger iTunes professionelt som bibliotek for DJ software Traktor Pro 2, men mon ikke Native Instruments og Apple laver en let og smertefri overgang til den nye Music app, så musikken aldrig går i stå... 🕺🎆


8581

198
03. juni 2019 @ 08:57
Poseidon
puggaard skrev:

hvad vil I savne fra iTunes? Jeg spørger fordi jeg aldrig selv bruger det. 

Det skal jeg fortælle dig når Musik eller hvad det end kommer til at have af forfærdeligt navn, bliver annonceret i aften. :) Apple elsker jo at skære software ind til benene nu til dags, når de relancerer software.


3580

34
03. juni 2019 @ 09:53
Virtual Machine
David Munch skrev:
puggaard skrev:

hvad vil I savne fra iTunes? Jeg spørger fordi jeg aldrig selv bruger det. 

Det skal jeg fortælle dig når Musik eller hvad det end kommer til at have af forfærdeligt navn, bliver annonceret i aften. :) Apple elsker jo at skære software ind til benene nu til dags, når de relancerer software.

Ja. Det er også det jeg er bange for. Vi så jo hvordan det gik med photos og andre programmer. Og selvom jeg syntes at iTunes er ulogisk opbygget, så fejlede dens funktioner faktisk intet. De kunne bare være svære at finde i ny og næ. At finde en funktion i iTunes svare stort set til at gå ind på min datters værelse og lede efter en ting. Man ved aldrig hvor man finder den, men man ved at den er der.    

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
03. juni 2019 @ 11:09
Poseidon
Lars Sejerup skrev:

Ja. Det er også det jeg er bange for. Vi så jo hvordan det gik med photos og andre programmer. 

Pages. Åh Pages. Damn hvor var den gamle udgave bare bedre til billedhåndtering og WYSIWYG håndtering.

Og selvom jeg syntes at iTunes er ulogisk opbygget, så fejlede dens funktioner faktisk intet.  

Nu ved jeg hvor alt er i iTunes, men jeg har også brugt det siden v1.0 og SoundJam MP før det (Som iTunes er baseret på), men ja iTunes er en rodebiks nu. iTunes 10 var toppen af poppen hvad brugervenligheden angår, og det tog et skridt tilbage med iTunes 11, og et gigantisk marathonløb baglæns med iTunes 12, som er et clusterfuck af en brugerfladeoplevelse. 

Giver de mig iTunes 10s brugerflade, med farverne fra iTunes 9, fjerner alt hvad der hedder film og Apple Music, så bliver jeg en ekstremt lykkelig mand, og vil stå og gjaldre glædesbrøl ud af mit vindue hele aftenen! Jeg satser dog på jeg sidder hovedrystende tilbage og må indse at jeg skal til at lære Swift-programmering og lave min egen klon.


50

1
03. juni 2019 @ 20:10
Novice

Enig DM. Itunes er gået ned ad bakke siden 10. Har du prøvet at køre det i moderne OS?


8581

198
03. juni 2019 @ 20:37
Poseidon
p0w3rb00k150 skrev:

Enig DM. Itunes er gået ned ad bakke siden 10. Har du prøvet at køre det i moderne OS?

Nej det har jeg faktisk ikke. Apple annoncerede jo for flere år siden nu, at de ville give iTunes en enorm overhaling, så jeg har bare ventet med længsel på at de endeligt fik sendt det på markedet, før jeg ville beslutte mig for hvilken retning jeg ville gå i. iTunes 10 vil jo sandsynligt ikke virke på nyere macOS snart, så det er jo også en blindgyde. Og jeg har af foreskrevne grund ikke tjekket op på om der er gode 3. party alternativer endnu. 

This WWDC will decide for me!


8581

198
04. juni 2019 @ 06:59
Poseidon

Ved første øjekast ser det rigtigt godt ud! Men skal jo lige have detaljerne på plads og afprøve det før jeg tager den endelige beslutning...


356

12
puggaard (Skribent)
05. juni 2019 @ 00:23
Lærling

jeg tænker afløseren for iTunes bliver svær at gøre til et ringere stykke software. 

Mht. Photos ser jeg det kun som en forbedring ift. iPhoto. (kan godt være apple ikke har lanceret en ordentlig efterfølger til aperture, men sådan var photos vel heller ikke tænkt. det efterlader naturligvis en del brugere i et limbo, men det rammer jo alle fra tid til anden).

Mange af apples apps har længe trængt til en overhaling - jeg hilser det kun velkommen, og glæder mig til udviklingen. 


3580

34
05. juni 2019 @ 05:57
Virtual Machine

Her kan du se hvordan de tre nye apps kommer til at se ud

De ligner meget iTunes alle sammen. De ligner stadig lidt gammeldags software for mig. Men det er jo stadig beta apps, så der kan ske meget. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future