xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Kone kan ikke oprette kalenderoplysning som sync med min
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


451

2
04. juni 2019 @ 08:45
Seniormedlem

Hejsa. Min kone og jeg har en fælles kalender, hvor sync indtil nu har fungeret perfekt. 

Men fra sidste uge dukker  kalenderoplysninger - som hun opretter - ikke længere op hos mig, men hvis hun sletter den får jeg besked i min indbakke at den er slettet, selvom jeg aldrig har fået den.

I sidste uge var vi på ferie i Budapest, og det skriver den også hver gang hun opretter en ny oplysninger? Vi har prøvet at ændre det men det fungerer stadig ikke.

Vi deler også påmindelser - en indkøbsliste - hvor jeg kan skrive og hun kan læse, men hvis hun skriver får jeg den ikke.

Tyder på at hendes ikke sync med mine - har I et bud på hvordan det løses?

  7
1
  671

2581

84
04. juni 2019 @ 08:58
Bit kongen

Deaktiver Sync af de ting der ikke virker i indstillinger for icloud, på begge enheder, genstart tlf og slå det til igen. 


451

2
04. juni 2019 @ 09:45
Seniormedlem
Jesper Arning skrev:

Deaktiver Sync af de ting der ikke virker i indstillinger for icloud, på begge enheder, genstart tlf og slå det til igen. 

Tak for hurtig respons. Bare for at være sikker, så går jeg ind under iCloud, og under Apps, der bruger iCloud, slår jeg kalender og påmindelser fra (behold på iPhone). Slukker begge vores mobiler og tænder igen, og slår dem til.

Det har vi lige gjort, men ingen forbindelse - tager det noget tid før der sker sync?



2581

84
04. juni 2019 @ 10:04
Bit kongen
Finn skrev:
Det har vi lige gjort, men ingen forbindelse - tager det noget tid før der sker sync?

Normalt ikke nej. 

Prøv at slå iCloud helt fra på begge enheder, det har altid fikset den type fejl hos mig. 



451

2
04. juni 2019 @ 10:20
Seniormedlem
Jesper Arning skrev:
Finn skrev:
Det har vi lige gjort, men ingen forbindelse - tager det noget tid før der sker sync?

Normalt ikke nej. 

Prøv at slå iCloud helt fra på begge enheder, det har altid fikset den type fejl hos mig. 

Hej igen..

Når du skriver slå iCloud helt fra - er det så alle apps der skal være "ikke grønne" eller er der en "master-knap" - iCloud Drive??


2581

84
04. juni 2019 @ 17:04
Bit kongen
Finn skrev:
Når du skriver slå iCloud helt fra - er det så alle apps der skal være "ikke grønne" eller er der en "master-knap" - iCloud Drive??

Log ud af iCloud.


451

2
05. juni 2019 @ 06:43
Seniormedlem

Tusind tak - nu virker det.  


2581

84
05. juni 2019 @ 09:17
Bit kongen
Finn skrev:

Tusind tak - nu virker det.  

Så lidt og det er en irriterende bug i systemet. Jeg har oplevet det med 1/2 års mellemrum (sådan ca.) lige så længe jeg har benyttet iCloud.