xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)
macnyt  /  forum  /  emne
Foto / billedbog - anbefaling søges
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)


1891

183
PowerPalle (Administrator)
12. juni 2019 @ 18:43
Stormogul

Jeg skal have lavet en god billedbog til familien og derfor søger jeg gode erfaringer og anbefalinger til steder, hvor jeg kan ... udvælge billeder, uploade billeder, placere billeder, skrive tekster på/ved billeder og meget mere ... for til sidst at få bogen produceret og afleveret i min postkasse, hvorefter jeg leverer min behørige betaling for produktet   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  6
4
  1055

204

1
12. juni 2019 @ 22:12
Juniormedlem

Vi har altid brugt PIXUM, fin kvalitet, der er en del valgmuligheder at vælge i mellem


8581

198
13. juni 2019 @ 09:02
Poseidon

Vi har også været fint tilfredse med Pixums fotobøger.


393

13
13. juni 2019 @ 10:20
Lærling

For hvad det måtte være værd, vi er også utroligt tilfredse med Pixum, som jeg gerne vil anbefale

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

1891

183
PowerPalle (Administrator)
13. juni 2019 @ 12:37
Stormogul

Tak for indspark i denne tråd. Værdsat. 

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

35

1
13. juni 2019 @ 13:44
Let øvet

Pixum er helt fin - har også brugt den selv. Vil anbefale at gå lidt op i papirkvalitet og vælg mat papir.

Blandt fotografer får Blurb også rigtig gode anbefalinger. Hvis man registrerer sig gør forarbejdet til en fotobog, og venter, kommer der ofte nogle ganske skarpe tilbud på pris. Skal man have lavet noget fra dag til dag, så har Pixum nok den bedste sammenhæng mellem pris og kvalitet. De tager også reklamationer uden bøvl.

(De "danske" fotobogstjenester benytter efter signende det samme labratorium til at fremstille bøgerne, så det er ofte et spørgsmål om app og pris, der skal afgøre dit valg).


1263

36
13. juni 2019 @ 20:01
Stormogul

Lasertryk har siden fotosjov.dk

Har fået lavet bøger og prints fra Apple, Pixum, digitalfotoversand.de og Lasertryk

Jeg vil til enhver tid bruge Lasertryk igen og igen (har nu fire bøger lavet hos dem)

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989