xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Watch nu med besked-synk via iCloud
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)


155

28
01. juli 2019 @ 15:08
Novice

Hej

Jeg så lige til min store glæde, at hvis man har aktiveret Beskeder i iCloud, så påvirker det også beskeder nu på ens Apple Watch. Det har det ikke altid gjort? Så hvis man fx slettede en besked på ens iPhone, blev de godt nok slettet på ens iPad og Mac, men ikke på ens Apple Watch, men det gør de så nu. Fedt!

Dog virker det kun, hvis man sletter beskeder via iPhone/iPad/Mac. Man kan ikke slette beskeden på ens Apple Watch, og så fjernes det også på ens andre enheder. Faktisk underligt, men stadig fedt!

Nogle der kan sige, hvornår det blev indført?

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild
  7
0
  1357

1131

15
01. juli 2019 @ 18:40
Stormogul

jeg har det aktiveret, men min sletter ikke nogen beskeder/samtaler på Apple Watch. Skal manuelt slette dem på uret. Er du sikker på det ikke er noget der kommer i WatchOS 6?

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

155

28
01. juli 2019 @ 18:49
Novice

Hej

Ja jeg er 100 % sikker på, at når jeg sletter en besked på min iPhone, så skriver den at beskeden vil blive slettet fra alle mine enheder, og så sletter den omgående samme besked på mit Apple Watch.

Og jeg har hverken iOS 13 eller watchOS 6 Beta'er på mine enheder :) 

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

1131

15
01. juli 2019 @ 19:09
Stormogul

Ja, godt mok siger den, at den slette på enheder, men mener ikke det gælder Apple Watch. Jeg har en masse beskeder på uret som jeg har slettet på telefonen...



EDIT: Det kan godt være du har ret. Dem jeg har liggende tilbage på uret og det er SMS'er og ikke iMessage beskeder. Har også lige testet og det virker. Så mangler vi bare der sker med alm SMS'er

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

155

28
01. juli 2019 @ 20:21
Novice

Hej

Selvfølgelig har jeg da ret, når jeg skriver ud fra hvad der sker hos mig :-)

Den sletter også alm. SMS (grønne tekst) for mig hvis bare jeg sletter dem først fra en iPhone/iPad eller Mac så slettes beskeden også fra uret.

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

1131

15
01. juli 2019 @ 21:51
Stormogul

😄

De grønne forsvinder ikke fra uret selvom jeg sletter dem fra iPhone først... mærkeligt.

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

349

3
02. juli 2019 @ 14:56
Lærling

Hvilket ur har i hver især? 

Mine imessage beskeder forsvinder fra uret, hvis de slettes fra iPhone eller lign først. 

Den anden vej rundt synkroniseres de ikke. Alm sms’er slettes heller ikke fra mit ur, selvom jeg sletter dem fra iPhone først. 

Så ingen fuld synkronisering her heller, selvom det kunne være lækkert. 

Har et Series 3 uden sim. 


1131

15
02. juli 2019 @ 20:22
Stormogul

Jeg har Serie 4 uden sim og iPhone X

Har et problem med Nordisk Film billetter fra wallet ikke synkroniseres over på Serie 4 uret, men kommer fint ind på Serie 0.

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l