xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Ny MacBook Pro på vej — men ingen 16” MBP før 2020
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


740

38
04. juli 2019 @ 12:17

Desværre Factory, du må vente lidt endnu.

  8
0
  1143

155

28
06. juli 2019 @ 14:09
Novice

Men shit, hvor bliver den 16" MBP heller ikke til at betale. Og når man så når op i de summer, så vil jeg sgu hellere hoppe på en ny iMac 😃😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

3580

34
06. juli 2019 @ 22:28
Virtual Machine

Ja. Det bliver en uhyggelig dyr maskine vil jeg tro.

Vi skal have to nye maskiner til Januar/februar. Og jeg tror på, at jeg kan købe en 27" iMac med SSD + en MacBook Pro 2015 med udskiftet tastatur til samme pris som denne 16" model. Bare et gæt.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

155

28
07. juli 2019 @ 01:54
Novice

Jeg tør slet ikke at gætte, men når en 15" i dag starter ved 21.499 kr. så bliver det jo fuldstændig latterligt med 16" modellen. Nu gætter jeg så alligevel, og siger at den starter nok ved 26.499 kr. 😆

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

155

28
07. juli 2019 @ 01:55
Novice

Dobbeltkonfekt!

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

3580

34
07. juli 2019 @ 21:24
Virtual Machine
StayOnline skrev:

Jeg tør slet ikke at gætte, men når en 15" i dag starter ved 21.499 kr. så bliver det jo fuldstændig latterligt med 16" modellen. Nu gætter jeg så alligevel, og siger at den starter nok ved 26.499 kr. 😆

Ja og vi står og skal indkøbe to maskiner til vores hjem engang efter jul. Så er det lige før man kan få en fiks lille bil til samme pris   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1129

127
07. juli 2019 @ 22:01
Stormogul

hvis (rettere når) jeg skal på et tidspunkt udskifte min macbook pro 15" så bliver det nok ikke en mac jeg køber. det penge vil være bedre givet ud til hvad som helst andet end apple. det er latterligt. man kan ikke udskifte noget som helst mere på de maskiner. og så virker de ikke som de skal. fra tastatur, til varmeudvikling til fejl i USB porte, til software der er til at være Windows kvalitet.

jeg overvejer kraftig en hackintosh setup til hjemmet som en overgangsperiode så jeg stadig kan bruge de indkøbte software indtil en linux alternativ er fundet.

man må håbe på at 16" udskifter 15" og på den måde prisen forbliver nogenlunde ens. da der vil så være kun tale om skærm udskiftning. designer vil være den samme. 

og at ARM processore vil gøre dem yderligere billigere så man stopper den vanvid med himmelflugt af priser for ingenting.


3580

34
07. juli 2019 @ 22:25
Virtual Machine
Nihad skrev:

hvis (rettere når) jeg skal på et tidspunkt udskifte min macbook pro 15" så bliver det nok ikke en mac jeg køber. det penge vil være bedre givet ud til hvad som helst andet end apple. det er latterligt. man kan ikke udskifte noget som helst mere på de maskiner. og så virker de ikke som de skal. fra tastatur, til varmeudvikling til fejl i USB porte, til software der er til at være Windows kvalitet.

jeg overvejer kraftig en hackintosh setup til hjemmet som en overgangsperiode så jeg stadig kan bruge de indkøbte software indtil en linux alternativ er fundet.

man må håbe på at 16" udskifter 15" og på den måde prisen forbliver nogenlunde ens. da der vil så være kun tale om skærm udskiftning. designer vil være den samme. 

og at ARM processore vil gøre dem yderligere billigere så man stopper den vanvid med himmelflugt af priser for ingenting.

Jeg kan ikke være mere enig med dig. Det var iøvrigt en god idé med hackingtosh, fordi jeg går og leger med at lave et setup med et flot 4K tv tilsluttet en Mac Mini. Men om det bliver en hackingtosh i stedet for, bliver den jo ikke ringere af - tvært imod. Så skal kabinettet bare være mere stylish end en ostehøvl. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

155

28
08. juli 2019 @ 00:50
Novice

Jeg er virkelig også splittet når det kommer til computere fra Apple. Desværre.

Jeg har altid haft MacBook Pro, men har på det sidste brugt rigtig meget tid foran en Windows-PC faktisk, fordi jeg også gamer en del. Den virker bare, og æder alt hvad jeg kaster efter den. Det er tankevækkende at jeg købte en stationer PC med et RTX 2070 SUPER GFX kort, 16GB ram og en i7 processor 9th gen. (godt nok brugt men næsten ny) sammen med en 4K skærm fra LG til under 20.000 kr. og så kan man så sammenligne hvad man får fra Apple :-(

Eneste grund til, at jeg har en MacBook Pro (2015 Retina) er at jeg er låst i Apples øko-system, som de så skal have kæmpe ros for, men ja. Jeg bruger MacBook Pro'en til at AirDrop'e mange ting osv. samt skrive iMessage osv. fra.

Men må godt nok sige, at den stationære PC jeg købte den er bare vild, og virker bare super godt. Også med 4K video-redigering på hobbyniveau samt RAW billeder til mit behov.

Synes godt nok priserne er stukket fuldstændigt af. Det er så sindssygt at den nye Mac Pro koster mere end den nye bil Hr. og Fru Danmark lige har købt. Fy for satan.

Men nu må vi se når iPadOS frigives. Så tror jeg slet ikke at jeg får tændt min MacBook Pro længere, men så bliver det kun min iPad Pro 2018 model (3th gen.) der bliver tændt som "bærbar computer" fremover.

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild