xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)
macnyt  /  forum  /  emne
ICloud - bare en pengemaskine?
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)


108

8
04. juli 2019 @ 21:53
Novice

Hey

Fik en melding om at min iCloud er fuld og jeg kan købe ekstra plads. Egentlig ikke dyrt, men jeg bruger blot andet cloud tjeneste.

Loggede på for at se hvad det egentllig er der fylder, det var primært beskeder og et disk billede jeg havde smidt op for flere år siden. Slettede disk billede på computer og også en flere år beskeder på computer og telefon.

Så burde det jo være på plads - men neg "status-bar" som kan ses online når man logger på iCloud ændre sig ikke en millimeter - why?

Fik den tanke, at de bare vil have mig til at købe mere plads!

  7
2
  1240

2709

341
PallMei (Skribent)
04. juli 2019 @ 22:30
Bit kongen

Mit gæt er, at du skal tømme skraldespanden.


4593

394
04. juli 2019 @ 22:44
FPU
PallMei skrev:

Mit gæt er, at du skal tømme skraldespanden.

Og sikkert også logge ud og ind igen, måske både på din iPhone og din Mac.


1663

46
04. juli 2019 @ 23:24
Stormogul

Har lige været hele møllen igennem med Apple support og det endte med at jeg måtte tømme alt ud fra icloud drive jeg ville gemme, logge ud af alle mine enheder også skulle have resette min icloud plads. De har vist problemer med at den ik genskaber pladsen når man sletter noget. Jeg slettede 50gb billeder og pladsen kom aldrig igen. Nu har jeg så fået mine 200gb igen og fyldt det tilbage jeg gerne vil have i icloud drive men nu tæller den ik rigtig med hvor meget det fylder, så har lige pludselig mega meget plads. Haha

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

740

38
04. juli 2019 @ 23:46

Jeg har svært ved at fylde pladsen ud....😁😆




1131

15
04. juli 2019 @ 23:47
Stormogul

Lige nu her til aften er der problemer med de fleste ting ang iCloud, så nok derfor du oplever du ikke får pladsen tilbage med det samme. 

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

108

8
06. juli 2019 @ 23:47
Novice

Status 😊

Dagen efter var pladsen blevet "ledig" så tænker de måske opdatere en gang i døgnet. Men lidt underligt det ikke sker i real time.


535

26
07. juli 2019 @ 00:57
Kaptajn

Michael, det skyldes at der var fejl på iCloud-tjenesterne den anden aften. Opdatering i realtid virker fejlfrit normalt :-)