xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )
macnyt  /  forum  /  emne
Internetdeling
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )


259

2
28. juli 2019 @ 12:58
Juniormedlem

hej.

Hvis jeg har et abonn. ved feks. Oister med masser af date, ville det så være muligt at give sine 2 drenge den billigste mobil abonn. ved dem og så dele min data pakke med 2 andre telefoner ? må man det.

iMac 20 2,66 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB 1067 MHz DDR3
  7
0
  690

2709

339
PallMei (Skribent)
28. juli 2019 @ 13:32
Bit kongen

Har overdraget mit Oister til en veninde, så har ikke længere adgang til selvbetjening, men mener kun du kan give 1GB (måske dobbelt p.t., fordi de har noget dobbelt data kørende over sommeren).


8581

198
28. juli 2019 @ 14:44
Poseidon

Du kan med nogle teleselskaber, se her. Oister tilbyder kun 3x1GB dataoverførsel og kræver modtagerne har data i forvejen.


2185

44
28. juli 2019 @ 17:13
ASCII jonglør

Oister's betingelser kan findes her: Gi' en GiGA


2185

44
28. juli 2019 @ 17:17
ASCII jonglør
David Munch skrev:

Du kan med nogle teleselskaber, se her. Oister tilbyder kun 3x1GB dataoverførsel og kræver modtagerne har data i forvejen.

Det kræver ikke at modtageren har data i forvejen.

Gi’ data til en anden OiSTER-kunde

Har du Basic-abonnement, er der ikke GB inkluderet. Derfor kan du ikke overføre GB, hvis du har dette abonnement, medmindre du tilkøber minimum 2 GB ekstra data. Du kan godt modtage GB fra andre OiSTER-kunder.


8581

198
28. juli 2019 @ 18:10
Poseidon

Ah, jeg læste det for hurtigt!


259

2
29. juli 2019 @ 17:29
Juniormedlem
preben hansen skrev:

hej.

Hvis jeg har et abonn. ved feks. Oister med masser af date, ville det så være muligt at give sine 2 drenge den billigste mobil abonn. ved dem og så dele min data pakke med 2 andre telefoner ? må man det.

Rettelse : Mine drenge har Oister og jeg kender alt med GI`en GIGA, jeg har telmore med 50gb, ville jeg kunne dele mine giga med dem, nu vi alle har iphones, kan man så ikke bruge internetdelling ?

iMac 20 2,66 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB 1067 MHz DDR3

2185

44
29. juli 2019 @ 17:37
ASCII jonglør
preben hansen skrev:
preben hansen skrev:

hej.

Hvis jeg har et abonn. ved feks. Oister med masser af date, ville det så være muligt at give sine 2 drenge den billigste mobil abonn. ved dem og så dele min data pakke med 2 andre telefoner ? må man det.

Rettelse : Mine drenge har Oister og jeg kender alt med GI`en GIGA, jeg har telmore med 50gb, ville jeg kunne dele mine giga med dem, nu vi alle har iphones, kan man så ikke bruge internetdelling ?

Jo. det kan du uanset hvilken enhed de måtte have - selv en Android devise kan benytte din internetdeling fra din iPhone - og en PC eller Mac kan benyttes.

Eneste krav er at dine børns iPhone er tæt nok på din iPhone så de derved kan forbinde.