xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple kreditkort kommer i omløb i næste måned. I UDA
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


740

38
30. juli 2019 @ 23:34

Jeg skal have et. Når det kommer i Danmark. Hvad siger I andre macnyttere?!?

Apple CEO Tim Cook said during the company's fiscal third-quarter earnings call on Tuesday that the Apple Card will launch in August.

Apple announced the its new credit card during its services event in March, where it also unveiled the Apple TV+ streaming video service, Apple Channels and Apple News+.



Goldman Sachs is providing Apple with the software tools for Apple Card, while Apple will provide the service inside of Apple Wallet app. The card can be used by tapping an iPhone at a payment terminal, or by using a physical card made out of titanium that Apple will also ship.

  10
0
  862

1663

45
31. juli 2019 @ 08:40
Stormogul

Også mig nok men der går flere år inden, hvis det overhovedet kommer med vores opbygning af bank området. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
31. juli 2019 @ 09:18
Virtual Machine

Konen og jeg skal også have et hver. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1139

12
31. juli 2019 @ 09:49
Stormogul

Jeg vil først se hvordan det er skruet sammen. hvilken fordele / ulemper der er i kortet i forhold til hvad jeg her i dag. 


1129

128
31. juli 2019 @ 11:01
Stormogul

når jeg ser cashback så tænker jeg pyramide ... :D jeg vil højt sandsynlig ikke have det.


1139

12
31. juli 2019 @ 14:01
Stormogul
Nihad skrev:

når jeg ser cashback så tænker jeg pyramide ... :D jeg vil højt sandsynlig ikke have det.

Cashback er brugt i mange lande af bankerne når du bruger Apple pay. 


678

26
31. juli 2019 @ 16:29
Veteran

Der skal lidt flere detaljer på bordet, før jeg er overbevist om at det er noget for mig. Det lyder jo alt sammen meget godt, men det lyder bare for godt til at være sandt, når apple siger at de vil give cashback og ikke sætter ligeså hårde krav, når folk er i minus - ikke at jeg er det, men de fremlagde det som om de var meget large hvad kassekredit angår.

Anyway, der går jo nok et par år før det kommer til DK.


740

38
03. august 2019 @ 10:47

Så er der lidt flere detaljer om Apple Card her.

Blandt andet om, at man kan finansiere store, dyre indkøb og så bide betalingen over i mindre bidder hen ad vejen helt rentefrit.


2185

44
03. august 2019 @ 12:40
ASCII jonglør

Apple-Card-Customer-Agreement.pdf

Husk på at dette er kun for USA - ikke for resten af verden, da Apple først skal have forhandlet aftaler på plads med interesseret banker.


678

26
03. august 2019 @ 18:32
Veteran

Det er bestemt en god funktion og mulighed at tilbyde. Dog er det vel ikke anderledes end hvad Danske Bank tilbyder med deres Mastercard. Der kan man også dele sine betalinger op via deres mobilbank.


740

38
06. august 2019 @ 16:14

Så har de første first movers i USA fået Apple Card (mens det rulles ud til resten af USA i løbet af august 2019; intet om Apple Card i Danmark endnu).

En detaljeret gennemgang fra Wired.