xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Safari vil kun åbne YouTube og Google hver anden gang
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


2

0
31. august 2019 @ 13:26
Nyt medlem

Jeg har de sidste uger, kun kunne åbne YouTube og Google periodevis i Safari. Bruger jeg Chrome er der ingen problemer. Igår valgte jeg at gå drastisk til værks. Formaterede min MacBook Pro, men heller ikke det har hjulpet. Nogle som har et bud. Har selv prøvet lidt forskellige ting uden held, har også ringet til min udbyder som har geninstaleret firmware i routeren heller ikke det har hjulpet.

  8
0
  530

2

0
31. august 2019 @ 13:35
Nyt medlem

Kan tilføje at jeg ingen problemer har hvis jeg bruger min iPhone som router via 4G, så tror selv mit problem er hos min internet udbyder, men de fatter hat! Derfor håber jeg på hjælp her.


2185

44
31. august 2019 @ 15:05
ASCII jonglør

Hvis det virker med Chrome - med samme udbyder - så er det nok ikke din udbyder.

Har du adblocker installeret i Safari ?? - prøv at slå den fra hvis dette er tilfældet.


2

0
31. august 2019 @ 15:09
Nyt medlem

Jeg har ingen former for adblocker instaleret. 


8581

198
31. august 2019 @ 17:06
Poseidon

Prøv at ændre din DNS i netværksindstillingerne. Evt. Googles egen, 8.8.8.8 og 8.8.4.4.


2

0
31. august 2019 @ 21:13
Nyt medlem

Det har jeg allerede gjort. 


2

0
01. september 2019 @ 11:33
Nyt medlem

Syntes der er seriøst belastende :-/ Grunden til jeg skriver Google og YouTube er fordi jeg bruger begge steder konstant, men der er også andre hjemmesider jeg heller ikke kan åbne i Safari. Forstår ikke hvor problemet ligger.


8581

198
01. september 2019 @ 12:56
Poseidon

Det lugter stadig af DNS problemer for mig, når det kun er hos én udbyder, og jeg kunne forestille mig at Chrome leger anderledes med Googles  adresser. Du har vel ikke stadig din routers forwardede DNS stående i netværksindstillingerne? Og sker det i Firefox?

Alternativt, slå alle udvidelser fra i Safari hvis du ikke har gjort det.


1129

129
01. september 2019 @ 14:31
Stormogul

jeg gætter på DNS servere også... 

samtidig har jeg også læst for mange år siden, at chrome altid brugte googles DNS servere uanset hvad man havde af indstillinger på resten af maskinen. Men ved ikke om det stadig er praksis.