xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Besked og mail
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


825

10
25. september 2019 @ 10:09
Veteran

Hejsa - i den nye ios 13, kan jeg ikke finde ud af hvordan man gør, hvis man har skrevet en længere tekst, og lige skal tilbage og rette/tilføje noget. I den gamle 12 version, kunne man blot holde sin finger omkring det område hvor man ville rette, og cursor kunne sættes præcis hvor man ønskede det.


I 13 versionen bliver den ved at lave en hel blok, som man så skal slette - det er noget værre hø.


Nogen løsninger ?

  7
2
  419

2185

44
25. september 2019 @ 10:33
ASCII jonglør

Hvis du holder mellemrums tasten nede, vil du se at du nu kan flytte cursor til hvor du vil.


74

0
25. september 2019 @ 11:14
Novice

Det er faktisk muligt at holde fingeren nede hvor som helst på tastaturet, så burde det virke:) Men en klar nødvendighed nu hvor forstørrelsesglasset med cursoren er forsvundet.

Macbook 2.16Ghz - iPod 3.Gen - iPhone

2185

44
25. september 2019 @ 11:27
ASCII jonglør
Christian A. Frank skrev:

Det er faktisk muligt at holde fingeren nede hvor som helst på tastaturet, så burde det virke:) Men en klar nødvendighed nu hvor forstørrelsesglasset med cursoren er forsvundet.

Korrekt - man skal blot huske ikke at holde fingeren nede på en alm. tast, man skal dér holde fingeren nede mellem tasterne.


825

10
25. september 2019 @ 11:30
Veteran

Super - takker.


2268

156
25. september 2019 @ 12:54
ASCII jonglør
Rene Larsen skrev:

Hvis du holder mellemrums tasten nede, vil du se at du nu kan flytte cursor til hvor du vil.

Hallå, mand - mange tak for den finesse!   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

74

0
25. september 2019 @ 12:59
Novice
Rene Larsen skrev:
Christian A. Frank skrev:

Det er faktisk muligt at holde fingeren nede hvor som helst på tastaturet, så burde det virke:) Men en klar nødvendighed nu hvor forstørrelsesglasset med cursoren er forsvundet.

Korrekt - man skal blot huske ikke at holde fingeren nede på en alm. tast, man skal dér holde fingeren nede mellem tasterne.

Jeg skal blot lave et langt hårdt tryk - tast eller ej, så virker det her (iphone 7+)! Ligemeget hvad, så er det en praktisk funktion  

Macbook 2.16Ghz - iPod 3.Gen - iPhone

2185

44
25. september 2019 @ 13:10
ASCII jonglør
Christian A. Frank skrev:
Rene Larsen skrev:
Christian A. Frank skrev:

Det er faktisk muligt at holde fingeren nede hvor som helst på tastaturet, så burde det virke:) Men en klar nødvendighed nu hvor forstørrelsesglasset med cursoren er forsvundet.

Korrekt - man skal blot huske ikke at holde fingeren nede på en alm. tast, man skal dér holde fingeren nede mellem tasterne.

Jeg skal blot lave et langt hårdt tryk - tast eller ej, så virker det her (iphone 7+)! Ligemeget hvad, så er det en praktisk funktion  

Det virker hvis du rammer to taster samtidigt - jeg tror at beskrivelsen i iOS 12 var at man skulle benytte to fingre - men én finger virker fint - jeg har åbenbart ikke store fingre nok til at jeg 'bare' kan trykke hvor som helst - hos mig skal jeg som minimum sikre mig at jeg rammer to taster. Mellemrums tasten er extra stor, så her kan jeg klikke på selve tasten - som den eneste tast hos mig.

Jeg benytte iOS 13.1 på en iPhone X, hvis det skulle betyde noget.