xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Ios 13.1.2, iPadOS 13.1.2, watchOS 6.0..1
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


95

7
30. september 2019 @ 20:43
Novice

Så er der små opdateringer🙈

  13
3
  804

1139

12
30. september 2019 @ 21:17
Stormogul
Micheangelo skrev:

Så er der små opdateringer🙈

Igen, igen.


1275

36
30. september 2019 @ 21:31
Stormogul

MicroApple?

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

1663

46
30. september 2019 @ 21:51
Stormogul

Syntes det er rart de anerkender de små bugs der er, og retter den hurtigt, istedet for man går og irretere sig over dem i mange mdr indtil de udsender en af de store opdateringer, tager jo ik 5 min at installere. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
30. september 2019 @ 22:13
Virtual Machine

Ja. Når nu de laver fejl, skal de da rettes hurtigst muligt. Det giver da god mening. Men jeg ville helst være foruden alle de fejl. Men mon Apple er presset for tiden, siden de retter så mange fejl? Hvad tror i?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

356

12
puggaard (Skribent)
30. september 2019 @ 22:20
Lærling

Jeg tror det skyldes, produkterne bliver mere og mere komplekse hvorfor små fejl er svære at undgå. Det er super fint, de retter dem hurtigt, og det tager såmænd ikke mange øjeblikke at installere.

I øvrigt sjovt der er så mange ude med riven på nettet grundet disse hyppige opdateringer, da man ellers ser interessen er enorm for diverse beta'er op mod frigivelsen af ny software - for her ved alle jo der er tale om software, der kan indeholde fejl...    


3580

34
30. september 2019 @ 22:34
Virtual Machine

Betatesterne har vel gjort op med sig selv og accepteret at beta-udgivelser indeholder fejl. Så er der vel ingen ko på isen der. Men en GM burde jo ikke indeholde så mange fejl, at det kommer til at minde om et beta produkt. iOS 13 kunne godt ligne lidt en beta. *Host* iOS 11 *Host*

Måske er det også det du mener, og at jeg så bare ikke lige fattede ironien i dit indlæg?   

Jeg faktisk enig med ideen om at iOS er blevet enorm kompliceret at lave. Jeg tænkte lidt det samme. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1663

46
30. september 2019 @ 22:35
Stormogul

Syntes dog generelt at iOS er ved at være for kompliceret. der er for mange dobbelt eller triple tryk mod førhen. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
30. september 2019 @ 22:37
Virtual Machine
Pjock skrev:

Syntes dog generelt at iOS er ved at være for kompliceret. der er for mange dobbelt eller triple tryk mod førhen. 

Ja. Mail-appen, kamera-appen og home screen er blevet mere kompliceret at bruge (for mig). Det er som om at de glemmer æstetikken mens de bare hælder den ene nye funktion oven på den anden i iOS.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

678

26
30. september 2019 @ 22:55
Veteran
Lars Sejerup skrev:
Pjock skrev:

Syntes dog generelt at iOS er ved at være for kompliceret. der er for mange dobbelt eller triple tryk mod førhen. 

Ja. Mail-appen, kamera-appen og home screen er blevet mere kompliceret at bruge (for mig). Det er som om at de glemmer æstetikken mens de bare hælder den ene nye funktion oven på den anden i iOS.

Det er også en svær balance for Apple, for vi alle ønsker flere og flere funktioner, men det må ikke blive mere kompliceret for is forbrugere. En meget svær opgave, når det både skal være enkelt og minimalistisk, men funktionerne må helst ikke være mere end 2 tryk væk.


2185

44
30. september 2019 @ 23:09
ASCII jonglør
Lars Sejerup skrev:

Betatesterne har vel gjort op med sig selv og accepteret at beta-udgivelser indeholder fejl. Så er der vel ingen ko på isen der. Men en GM burde jo ikke indeholde så mange fejl, at det kommer til at minde om et beta produkt. iOS 13 kunne godt ligne lidt en beta. *Host* iOS 11 *Host*

Måske er det også det du mener, og at jeg så bare ikke lige fattede ironien i dit indlæg?   

Jeg faktisk enig med ideen om at iOS er blevet enorm kompliceret at lave. Jeg tænkte lidt det samme. 

Der er for mange beta tester, som kun vil nedgøre de forskellige OS’er, for at indholde fejl som ikke bliver rettet - men de har ikke selv løst til at indrapportere disse fejl - det er jo meget nemmere bare at brokke sig.


531

7
03. oktober 2019 @ 16:15
Kaptajn

Jeg kan da ihvertfald sige, at min pro max, som er en uge gammel, bruger en del mere batteri med ios 13.1.2. 


8586

198
04. oktober 2019 @ 07:25
Poseidon
eriktorp skrev:

Jeg kan da ihvertfald sige, at min pro max, som er en uge gammel, bruger en del mere batteri med ios 13.1.2. 

Det er en feature! Professionelt strømforbrug på MAX niveau! 


Jeg lukker mig selv ud.   


678

26
04. oktober 2019 @ 09:58
Veteran
David Munch skrev:
eriktorp skrev:

Jeg kan da ihvertfald sige, at min pro max, som er en uge gammel, bruger en del mere batteri med ios 13.1.2. 

Det er en feature! Professionelt strømforbrug på MAX niveau! 


Jeg lukker mig selv ud.   

Så er der da ikke noget at klage over :D