xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)
macnyt  /  forum  /  emne
Fejl i sortering af fotos
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)


3580

34
17. oktober 2019 @ 07:19
Virtual Machine

Oplever i også at efter opdatering til macOS Catalina og iOS 13.X at jeres fotos er blandet sammen med andre fotos fra omkring samme periode?

Jeg har F.els. flere serie fotos der nu er blandet sammen. Før lå alle fotos pænt kronologis sammen. Nu er de flettet sammen med andre fotos.

Jeg sidde selvfølglig kun på en iPhone med iOS 13.1.3 og har ikke adgang til min Mac lige nu, for at se om fænomener også er der. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  6
0
  928

33

0
17. oktober 2019 @ 07:57
Let øvet

Det oplever jeg ikke - hverken på iPhone, iPad eller mac. med nyeste software på alle maskiner... mine foto ligger, som du selv skriver, pænt i kronologisk rækkefølge - og jeg har aldrig hørt eller læst om det problem før! Lyder mærkeligt!


1708

43
17. oktober 2019 @ 16:42
Stormogul

Og der er ikke fordi at du kigger i 'Memories' mappen ?


3580

34
17. oktober 2019 @ 17:48
Virtual Machine

Fotos - Album - Mine Album - Seneste

I og med jeg vælger Seneste, burde de komme i kronologisk orden, vil jeg mene. 

Men det kan da godt være at jeg er forkert på den. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

227

5
17. oktober 2019 @ 18:59
Juniormedlem

Hvad med hvis du kigger i Fotos - Alle fotos?

Der ligger mine i hvert fald rigtigt (jeg bruger heller aldrig mappen Seneste) ...


3580

34
18. oktober 2019 @ 10:15
Virtual Machine
zemo1 skrev:

Hvad med hvis du kigger i Fotos - Alle fotos?

Der ligger mine i hvert fald rigtigt (jeg bruger heller aldrig mappen Seneste) ...

Ja ok der er de alle sammen i kronologisk orden. Tak for det. Det gør det lidt nemmere indtil videre.

I "Fotos - Alle fotos" tager det dog meget længere tid at finde frem til de billeder jeg skal bruge, fordi nu er de alle sammen i en stor kæmpe stak - specielt hvis man nogle gange skal starte forfra med at lede. Her er det smartere for mig, at det hele er delt op i mapper, så man hurtigt kan finde frem til ens feriebilleder eller noget fra arbejdet jeg skal grave frem fra gemmerne.

Man må håbe at ens billeder også bliver sorteret kronologisk i de mapper under Albums man selv har oprettet på et senere tidspunkt, for at man lige kan få lidt ekstra styr på sine billeder. Jeg kan ikke forestille mig, at billederne ikke skal sorteres. Jeg kan lige frem se, at nogle billedeserier er flettet ind i hinanden ved hvert andet billede. Det er meget mystisk.


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

5

0
18. oktober 2019 @ 13:02
Nyt medlem

Måske ikke helt samme problem, men har delt en mappe med min kæreste, har begge IPhone x - og irriterende nok så deles billederne i mappen i den rækkefølge de ligges ind, og ikke i kronologisk rækkefølge. Det er samme ferie vi har været på, så lidt ærgerligt at de ikke sorteres i forhold til billedernes stamdata😒