Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
78
76
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Du skal have en profil på macnyt for, at deltage aktivt.
Det er gratis og du kan gøre det her.
Du er ikke logget ind på macnyt. Har du ikke en profil på macnyt så opret en her
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone og tilbehør)
macnyt  /  forum  /  emne
Mobildata slår fra automatisk
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone og tilbehør)

89

0
05. november 2019 @ 13:57
Novice

Jeg har en iPhone 11 Max Pro. Jeg har Telmore og haft det i nogle år nu. Jeg oplever dagligt næsten, at Mobildata slår fra (slukker) automatisk. Er der nogen der ved hvad dette kan skyldes? Eller har prøvet det samme eller noget der minder om det? Defekt SIM kort måske? Jeg har prøvet, at nulstille netværks indstillinger og selve iPhonen i sig selv uden et resultat der har fjernet problemet.

/ Rasmus

  5
0
  238

1105

6
05. november 2019 @ 14:20
Stormogul

Prøv at ring til Telmore. Måske det er en opsætning fra dem der er problemet.


89

0
05. november 2019 @ 14:49
Novice

Det gjorde jeg i går. Dog uden de kunne hjælpe. De kunne dog sende et nyt SIM kort, så må vel se om det er det som er problemet.


221

0
06. november 2019 @ 13:44
Juniormedlem

Min iPhone 7 slog også mobildata fra den anden dag, har også Telmore !

Jeg har nulstillet mine netværksindstillinger, der har ikke værebøvl siden !

IT løsninger, Photography, Digital Marketing & Strategti

135

10
07. november 2019 @ 19:23
Novice

iOS 13.2.2 er netop udgivet og indeholder følgende to rettelser:

  • Retter en fejl, der medførte, at iPhone muligvis mistede forbindelsen til mobiltjenesten midlertidigt efter et opkald
  • Retter en fejl, der medførte, at mobildata muligvis ikke var tilgængeligt midlertidigt

Kan det være det, der har forårsaget dit problem?


89

0
10. november 2019 @ 10:29
Novice

Ja, nu har jeg opdateret for 24 timer siden og den har ikke hoppet af endnu. Så jeg krydser fingerne for, at det har rettet fejlen :)