xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Søger et smart etui.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1708

43
25. november 2019 @ 16:40
Stormogul

For ca. 1 år siden var der her i forumet en som sendte mig et link til et rigtig lækkert etui til min iPhone XS Max.

Det link her jeg desværre tabt. 

Så hvor kan jeg købe et etui henne, har søgt men alle har jo kun covers og punge.  🧐

  20
1
  814

455

18
25. november 2019 @ 16:49
Seniormedlem

Jeg har købt her http://www.i-carer.com , godt nok til en 6er, men de har alt i rigtig fint læderarbejde (det koster, men er virkelig OK produkter.)


1708

43
25. november 2019 @ 17:15
Stormogul

Det er et etui jeg søger, ligesom et etui til briller.  🙂


393

13
25. november 2019 @ 17:40
Lærling

Er det sådan et, du mener: Stilgut ?

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

4593

394
25. november 2019 @ 17:54
FPU

Så, PP, nu er den gal igen:

Michael Corfitsens svar til Leif Knorreborg er een lang lodret linie ned midt igennem det hele, og Knorreborgs svar til Corfitsen ligger og roder rundt nede i højre hjørne oven i den grå firkant med Macnyt's copyright.. Det er ellers længe siden, at Macnyt har opført sig sådan her, selv i min gamle Safari.

Jeg har ikke ændret browser-bredde, eller noget. Har du vasket HTML-koderne i nisse-øl, da du indførte den dér nye  Dagens-bedste-svar funktion?


189

12
25. november 2019 @ 19:22
Novice
Tonny Freimanis skrev:

Så, PP, nu er den gal igen:

Michael Corfitsens svar til Leif Knorreborg er een lang lodret linie ned midt igennem det hele, og Knorreborgs svar til Corfitsen ligger og roder rundt nede i højre hjørne oven i den grå firkant med Macnyt's copyright.. Det er ellers længe siden, at Macnyt har opført sig sådan her, selv i min gamle Safari.

Jeg har ikke ændret browser-bredde, eller noget. Har du vasket HTML-koderne i nisse-øl, da du indførte den dér nye  Dagens-bedste-svar funktion?

Begge svar er helt normale her. Iphone 8 Plus, iOS 13.2.3


2581

84
25. november 2019 @ 19:39
Bit kongen

110

0
25. november 2019 @ 19:40
Novice

Det her er super lækker kvalitet, jeg er mega glad for mit, har haft det til de sidste 4 modeller

http://www.ikonic-edge.com/


4593

394
25. november 2019 @ 20:03
FPU
alha grafisk skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Så, PP, nu er den gal igen:

Michael Corfitsens svar til Leif Knorreborg er een lang lodret linie ned midt igennem det hele, og Knorreborgs svar til Corfitsen ligger og roder rundt nede i højre hjørne oven i den grå firkant med Macnyt's copyright.. Det er ellers længe siden, at Macnyt har opført sig sådan her, selv i min gamle Safari.

Jeg har ikke ændret browser-bredde, eller noget. Har du vasket HTML-koderne i nisse-øl, da du indførte den dér nye  Dagens-bedste-svar funktion?

Begge svar er helt normale her. Iphone 8 Plus, iOS 13.2.3

Og igen-igen her hos mig. Det er lidt mystisk nu. Nisserne plejer ellers først at flytte ind den 1. december, men måske er de ved at være trætte af at sidde ude i stendysserne og være våde i måsene.


1708

43
25. november 2019 @ 21:44
Stormogul

Det link jeg fik engang var det lavet af noget lækkert 'stof' ligende i fede farver, så hvidt jeg husker.


4593

394
25. november 2019 @ 22:49
FPU

Jamen, prøv da lige Macnyt's udmærkede søgefunktion. Mon ikke der dukker noget op, hvis du skriver

Gorm Jørgensen iPhone XS etui

i søgefeltet?

Hvis det ikke virker, så prøv at kombinere (dele af) ovennævnte med specifike ord, som du mener, at du eller andre kan have brugt i tråden.

Alternativt kan du klikke på dit eget navn; så dukker alle tråde op, hvor du har skrevet et indlæg, og så er det blot et spørgsmål om at kigge efter en relevant overskrift.

En mulighed mere: du har vel købt etuiet over nettet i sin tid. Har du ikke modtaget (og gemt) email-bekræftelsen eller den (måske senere) fremsendte faktura, hvor du kan finde produktnavn og netadresse?


1708

43
26. november 2019 @ 06:06
Stormogul

Jeg har ikke købt etuiet, men vil gerne købe et nu.

Har brugt søge funktionen, den giver 292 resultater, men kun 10 bliver vist.  😩


4593

394
26. november 2019 @ 12:08
FPU
Gorm Jørgensen skrev:

Jeg har ikke købt etuiet, men vil gerne købe et nu.

Har brugt søge funktionen, den giver 292 resultater, men kun 10 bliver vist.  😩

Ah. Jeg troede, at du havde købt et til din iPhone for et års tid siden og nu ledte efter et til en nyere model.

Jaeh, man forbløffes over, hvor meget bavl man egentlig har parkeret herinde gennem tiden.

Nu er jeg nok den person herinde, som konsekvent bruger det ældste OS og dermed de ældste browsere, så jeg regnede faktsik med, at det var derfor, der ikke var nogen knap til at trykke videre fra de første 10 hits i søgningen.

Jeg kan ikke vide, om du har overset knappen, eller om den heller ikke eksisterer i din (formodentlig) nyere browser, men hvis du heller ikke har en, kunne det være, at vi skulle vride armen om på PP og få sådan en knap indført.

Her og nu er der ikke andet for, end at du må prøve at variere søgningen med specifikke ord, så du kommer ned på under 10 hits, f.eks. ved at tilføje den brugers navn, som gav dig det savnede link, hvis du ellers kan huske, hvem det var.


393

13
26. november 2019 @ 13:59
Lærling
Gorm Jørgensen skrev:

Jeg har ikke købt etuiet, men vil gerne købe et nu.

Har brugt søge funktionen, den giver 292 resultater, men kun 10 bliver vist.  😩

Jeg har fundet disse to i dine tråde: Etui 1 Etui 2 (tråden er fra 18. maj 2019, jeg håber dette er svaret på dine bønner)

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

1708

43
26. november 2019 @ 17:59
Stormogul

Desværre ikke nogle af disse. Tak for indsatsen.

Jeg må jo nok give op.  😩


1708

43
26. november 2019 @ 18:01
Stormogul

Jeg kan ikke vide, om du har overset knappen, eller om den heller ikke eksisterer i din (formodentlig) nyere browser, men hvis du heller ikke har en, kunne det være, at vi skulle vride armen om på PP og få sådan en knap indført.

Jep det burde mn da kunne, knappen mangler jo.

Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

931

67
26. november 2019 @ 18:18
Veteran

Var det en Fitbag https://shop.fitbag.de/

MACMO.dk - Husk vi giver 10% rabat til “Macnyt’ere”

1708

43
26. november 2019 @ 19:08
Stormogul

Jep.   😁


393

13
26. november 2019 @ 19:16
Lærling

Tillykke Gorm, godt at det lykkedes…

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

1708

43
26. november 2019 @ 19:21
Stormogul

Jep, den er bestilt.   😃


4593

394
26. november 2019 @ 20:52
FPU
Gorm Jørgensen skrev:

Jeg kan ikke vide, om du har overset knappen, eller om den heller ikke eksisterer i din (formodentlig) nyere browser, men hvis du heller ikke har en, kunne det være, at vi skulle vride armen om på PP og få sådan en knap indført.

Jep det burde mn da kunne, knappen mangler jo.

PP to the rescue!