xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Check lige det her program om Powers salgsmetoder. Fusk...
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


234

11
27. november 2019 @ 19:43
Juniormedlem

Check lige det her program om Powers salgsmetoder. Fusk og svindel siger jeg bare. Så hellere Elmutanten.

https://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/tidligere-ansat-i-power-salgsstrategien-bygger-paa-lyve-kunderne


  6
0
  703

108

8
27. november 2019 @ 20:25
Novice

Ja det er flot!

Jeg har selv oplevet det, havde bestilt Bose quietcomfort 35 og de VAR på lager til afhentning!

Kørte efter det, men nej, det var de ikke, sælger undskyldte og ville sælge nogle andre der var lige så gode. Jeg takkede nej, hvorefter de ville sende dem med posten. Det takkede jeg også nej til (skulle ud og rejse og ville have dem med) dernæst var der pludselig et sæt på lager, det havde dog været pakket ud.

Jeg takkede endnu engang nej, kørte forbi en af deres konkurrenter på vej hjem og fik dem med, som jeg husker det et par hundrede kroner dyrere. Og så udgiften Power havde pålagt mig med spild af tid og kørsel!!


1129

129
28. november 2019 @ 06:27
Stormogul

Det er altså ikke kun Power, jeg oplevede lignende flere gange ved Elgiganten.

Købte en gang en vaskemaskine online, med levering til adressen, men blev ringet op af Elgiganten, og de beklagede, den var ikke til at finde på lager, det var et udgået model og de har ikke haft det flere måneder på lager. Men jeg skulle ikke frygte... jeg kunne bare få en anden "bedre" model. 

Jeg var lidt utilfreds, men fik dem til at sende mig tilbuddet per mail så jeg kunne se den helt korrekte model nr, og undersøge i forhold til den bestilte. om den nu var bedre. jeg kunne ikke rigtigt finde info på den model, da det kun poppede hos Elgiganten... så den blev købt, jeg sparede vist også lidt for ulejligheden at jeg fik det leveret til døren og ikke til vejkanten. 

den anden gang, fik jeg købt online med afhentning i butikken, noget netværk udstyr... jeg kommer der ud 5 minutter efter jeg få "varen klar til afhentning" da jeg bor 5 minutter fra dem. Men gutten fra vareudlevering, kunne ikke finde varen. men kom med en anden en... som skulle være bedre... jeg protesterede at jeg vil altså have den, da jeg ikke synes den var bedre. og desuden manglede den en feature som jeg skulle bruge. så jeg skal ikke nøjes med den. han må ud og finde den eller bestille den hjem til min adresse, når jeg nu er kørt forgæves.  han gik straks ud og kigge efter den og fandt den i butikken... jeg ventede sikkert 10-15 minutter på ham.

det er så latterligt, hvad man skal stå model for.

det gør nu at jeg når jeg møder en ægte sælger type, er fordomsfuld, og nægter at købe noget som helst fra personen. uanset om det er en god deal og en ægte god deal eller ej.


8586

198
28. november 2019 @ 09:29
Poseidon

Massere af lignende eksempler på Reddit, samt en række gode indlæg fra tidligere ansatte i Power og Elgiganten, såfremt nogle vil læse det.


234

11
28. november 2019 @ 11:49
Juniormedlem

Flere brugere på Recordere er også sure. Artikel og diskussion


186

13
28. november 2019 @ 20:05
Novice

Intet nyt under solen her, det er sket siden day one. Og de er ikke de eneste der gør det.. Jeg læste det på recordere.dk og i den forbindelse faldt jeg over TV2 Play's nye priser, det er der sikkert også mange der bliver glade for, det er jo et suuuuper lækkert produkt. :p Nu stiger prisen på TV2 Play også 

Desuden så går man ikke i Power/elmutanten for at købe en vaskemaskine, medmindre man er lettere retard.


234

11
28. november 2019 @ 21:34
Juniormedlem
RPI skrev:

Desuden så går man ikke i Power/elmutanten for at købe en vaskemaskine, medmindre man er lettere retard.

Synes nu godt man kan, hvis bare man ved præcist hvad det er man skal have, og hvad det bør koste. Men det kan være lidt af en jungle med neddroslede modeller osv. :-)