xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
TV2 Play og Apple TV - Husk adgangskode
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


1891

183
PowerPalle (Administrator)
01. december 2019 @ 18:47
Stormogul

Her i familien har vi i dag tegnet abonnement på TV2 Play via Apple TV for at kunne se julekalender.

Kan det virkelig være rigtigt, at TV2 Play app'en på Apple TV ikke kan huske adgangskoden, hvilket gør at man skal indtaste den hver gang man starter TV2 Play på Apple TV.

Kan man ikke få TV2 Play på Apple TV til at huske adgangskoden?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  4
0
  648

362

18
01. december 2019 @ 21:31
Lærling
PowerPalle skrev:

Her i familien har vi i dag tegnet abonnement på TV2 Play via Apple TV for at kunne se julekalender.

Kan det virkelig være rigtigt, at TV2 Play app'en på Apple TV ikke kan huske adgangskoden, hvilket gør at man skal indtaste den hver gang man starter TV2 Play på Apple TV.

Kan man ikke få TV2 Play på Apple TV til at huske adgangskoden?

Jeg ved ikke om der er en sammenhæng, men da jeg startede TV2play på mit TV, var jeg smidt af og skulle logge ind påny.  Konen er lige midt i film, men kan test på mit ATV senere hvis det er. 


362

18
01. december 2019 @ 22:30
Lærling

jeg kunne konstatere ved login på tv2play.dk at alle mine enheder var smidt af. Jeg loggede ind på mit ATV igen og genstartede ATV, der var fortsat logget ind da jeg startede app’en igen.

Samson


1425

21
01. december 2019 @ 22:48
Stormogul

Det virker upåklageligt her, og har altid gjort det. Har kun været logget ind 1 gang på begge Apple tv4, og er aldrig smidt af, eller blevet bedt om adgangskode. Udover første gang selvfølgelig. 


1425

21
01. december 2019 @ 22:48
Stormogul

Det virker upåklageligt her, og har altid gjort det. Har kun været logget ind 1 gang på begge Apple tv4, og er aldrig smidt af, eller blevet bedt om adgangskode. Udover første gang selvfølgelig.