xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Salontonen
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


189

12
04. december 2019 @ 21:54
Novice

Jeg synes der har været nogle tråde hvor folk ikke kan holde et sobert sprog. 

Der er ingen grund til det. Alle medvirker frivilligt og forsøger at hjælpe efter bedste evne.

God jul.

Hans

  1
3
  487

4593

394
05. december 2019 @ 00:16
FPU
alha grafisk skrev:

Jeg synes der har været nogle tråde hvor folk ikke kan holde et sobert sprog. 

Der er ingen grund til det. Alle medvirker frivilligt og forsøger at hjælpe efter bedste evne.

God jul.

Hans

Jeg vil ikke give dig uret, men altså, der ryger jo finker af fadene alle steder, selv her på Macnyt, og jeg har også talt med kapitaler i ny og næ, når jeg syntes, at jeg havde ret til at irettesætte en og anden. Det var som regel dog som sidste udvej, og det var ikke altid, at jeg var lige stolt over udfaldet.

Jeg vil dog også gøre den observans, at lunterne tilsyneladende er blevet ret korte her på det sidste, og synes jeg er en kedelig tendens. Samtidig viser det dog også PowerPalles storsind, og det skal han have ros for. Tak, PP, fordi du er så large.

Men man kan så spørge sig selv om, hvorvidt f.eks. sømanden skulle være blevet udelukket i sin tid, for hans tone var ikke meget anderledes end den tone, der har været fremherskende i de to tråde, hvor der har været verbal søgang.

Forræderi er et spørgsmål om datoer (frit efter Dumas). Man kan egentlig sige det samme om udelukkelse p.gr.a. råberi herinde. En vis person blev tidligere udelukket og sneg sig ind igen men havde mere eller midnre lært lektion imens. Bare trist, at der skulle så meget til, før budskabet sank ind.

Måske Macnyt skal have tilføjet en karantænefunktion for for frit frisprog, f.eks. fire uger. Jeg ved, at jeg ville få abstinenser og sidde og klippe i et målebånd, indtil jeg kunne få lov til at skrive indlæg igen, og jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan.

Glædelig december til os allesammen. Husk at den skæggede kigger med over skulderen, mens han vejer vores julegaver af. Hvis agonismen fortsætter herinde, blive han da ikke bonet for overvægt i år, så han slipper i det mindste for at dope rensdyrene. Rudolf er ren!