xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Plejer Applestore a have januar udsalg ?
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


79

1
21. december 2019 @ 23:47
Novice

Ja som topic siger...


Plejer Apple at kører januar udsalg på nogen af deres produkter ? Navnligt iMacs ??


Tak..

  10
0
  1139

2268

156
22. december 2019 @ 01:32
ASCII jonglør

Apple holder vist ikke udsalg som sådan, men tilbyder derimod prisnedslag ifm. uddannelsesstart, Black Friday etc. Januar- og juni-udsalg er mest tøj o.lign. sæsonbetonede varer, hvor lageret skal ryddes for at skaffe plads til næste sæsons varer.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1129

128
22. december 2019 @ 01:56
Stormogul

AppStore er som sådan et platform og ikke en butik hvor apple ejer varer.

Det er de enkelte firmaer/udviklere som ejer apps, og bestemmer priserne. Apple giver dem blot en platform at gøre det på, og tager lidt skum for det. 

Der plejer at være lidt kampagner hvor udviklere holder prisnedslag, tror det hedder "12 days of Christmas". Og apple kan godt finde på at samle dem et sted.


79

1
22. december 2019 @ 08:48
Novice
Factory skrev:

Apple holder vist ikke udsalg som sådan, men tilbyder derimod prisnedslag ifm. uddannelsesstart, Black Friday etc. Januar- og juni-udsalg er mest tøj o.lign. sæsonbetonede varer, hvor lageret skal ryddes for at skaffe plads til næste sæsons varer.

Når jeg skriver apple store.  Mener jeg deres shop for hardware... Men tak for tilbagemeldingerne .... 


8581

198
22. december 2019 @ 11:02
Poseidon

Der er langt mere at spare hos individuelle forhandlere end hos Apple selv, men selv hos dem er prisbesparelserne minimale. Lige udover enkelte modeller til Black Friday, eller deres studiestartsbonus, så ville jeg aldrig gide at vente på udsalg på Mac'r. Tjek Pricerunner for at se udviklingen på priserne.


79

1
23. december 2019 @ 00:06
Novice
David Munch skrev:

Der er langt mere at spare hos individuelle forhandlere end hos Apple selv, men selv hos dem er prisbesparelserne minimale. Lige udover enkelte modeller til Black Friday, eller deres studiestartsbonus, så ville jeg aldrig gide at vente på udsalg på Mac'r. Tjek Pricerunner for at se udviklingen på priserne.

Jeg ville gerne have min nye iMac med SSD. Det virker lidt som om det kun er ved Apple selv det er muligt. De steder der nogen gange kører tilbud, har aldrig SSD. 


8581

198
23. december 2019 @ 13:48
Poseidon

Nej, det er oftest de laveste modeller som kører med tilbud, og SSD samt RAM opgraderinger er jo for alvor der Apple tjener ekstra klejner.


79

1
23. december 2019 @ 23:18
Novice

Ja men ssd undvære man sgu ikke i 2019/2020 😃 og jeg tænker det næsten er en umulig ting selv at gører mere ? Samt garanti. 


598

3
24. december 2019 @ 11:10
Kaptajn

Nu skriver du SSD, hvad med ekstra RAM?

Jeg overvejer stærkt at skifte min iMac late 2013 da den kører ret så langsomt og vil gerne have flere RAM end de 8 den nye er udstyret med. Som David Munch skriver tager Apple sig godt betalt for ekstra RAM og en SSD HD.

Så enten RAM eller SSD for mit vedkommende, og nok mest ekstra RAM.

iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod

79

1
25. december 2019 @ 19:13
Novice

på 27 tommer udgaven, som er den jeg kigger på. Er det heldigvis stadig ret nemt at sætte i selv. Så der ville jeg klart selv købe flere efterfølgende, og ikke betale overpris.


598

3
26. december 2019 @ 11:10
Kaptajn

Ok, jeg vidste ikke det var en 27” du gik efter.

iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod