xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)
macnyt  /  forum  /  emne
Photoshop
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)


76

0
16. februar 2020 @ 18:39
Novice

Efter montering af flere RAM får jeg ikke skærmen rigtig på. Der sidder to sorte kabler foroven, hvor jeg har bøjet nogle af de små stik. Da jeg efterfølgende startede op er min skærm sort, men min skærm nr 2 (Samsung) virker. Computeren starter hurtig nok op, men Photoshop kører så langsom at den ikke kan bruges. Kan jeg have beskadiget grafikkortet?

Hilsen

Carsten

  3
0
  752

927

49
16. februar 2020 @ 20:59
Veteran

Det er sikkert ikke i stykker. Du skal bare have rettet de bøjede ben ud, før det virker igen og monteret igen. En anden mulighed kunne være at dine nye ram ikke passer i maskenen. Eller hvis du har købt dem brugt kan de være beskadiget. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

76

0
17. februar 2020 @ 14:42
Novice

Tak for hjælpen! Rammene er ikke brugte, men kan være forkerte, jeg har stadig de gamle. 

Tak


0

0
11. marts 2020 @ 11:47
Nyt medlem

Det vigtigste er at få en god skærm min 27" 1440p hvor farverne er så præcise som muligt. Fx skærme fra Dell.

Og ellers i7 + 16Gb ram + SSD + stor harddisk

På PCden bruger jeg Photoshop hovedsageligt, men har også Illustrator, Lightroom og de gratis Medibang og Autodesk Sketchbook. Alle sammen virker rigtig godt.

Jeg købte en  XP-Pen Deco Pro  Drawing Tablet Android . jeg bruger den til  billde-behandling i photoshop . Den er nice og har en go størrelse .