xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
Ny MacBook Pro 13" med Magic Keyboard & double up på SSD
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


2252

150
04. maj 2020 @ 14:56
ASCII jonglør
MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  3
0
  588

4586

389
04. maj 2020 @ 15:33
FPU

Godt at Butterfly er væk, og at der nu er minimum 256 GB SSD, men det er lidt en skam, at de ikke fik mokket en 14'' skærm ind i låget, ligesom de gjorde med den nye 16'' i låget på en 15''.

Jeg ved ikke, hvad man egentlig bør foretrække, Touchbar eller Taster?

Har hørt om lidt ballade med uhensigtsmæssige procedurer, fordi brugeren kom til at strejfe Touchbar med fingrene ved et uheld, og det er vel også derfor, at Esc-knappen er tilbage som fysisk knap.

Og så skal det nok blive muntert at se prisen stige med raketfart, efterhånden som man øger mængden af RAM, SSD, og især den nye 2.8 x hurtigere chip. Uf-da!

Nå, jeg er ikke længere frontrunner, så jeg skal ikke have en af dem lige nu. Men måske ved jeg nu, hvad jeg skal give mig selv i julegave i år.


927

49
04. maj 2020 @ 17:52
Veteran
Tonny Freimanis skrev:


Har hørt om lidt ballade med uhensigtsmæssige procedurer, fordi brugeren kom til at strejfe Touchbar med fingrene ved et uheld, og det er vel også derfor, at Esc-knappen er tilbage som fysisk knap.


Vi har såden en TouchBar fætter her i familien. Og den kan vi ikke sige os fri fra at have ramt et par gange. Det handler vel om 10-20 gange, og det er lige noget man skal vende sig af med. Men har man først fået indlært noget "muscle memory" så er det ikke længere et problem - for os i det mindste. Det er lidt ligesom det samme med hvorfor man ikke triller ud af sengen når man sover. Man skal lige have det lært.

Faktisk syntes jeg at en MBP med fysiske F-taster i stedet for TouchBar ser gammeldags ud nu.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

4586

389
04. maj 2020 @ 22:18
FPU
Ufomekaniker skrev:
Tonny Freimanis skrev:


Har hørt om lidt ballade med uhensigtsmæssige procedurer, fordi brugeren kom til at strejfe Touchbar med fingrene ved et uheld, og det er vel også derfor, at Esc-knappen er tilbage som fysisk knap.


Vi har såden en TouchBar fætter her i familien. Og den kan vi ikke sige os fri fra at have ramt et par gange. Det handler vel om 10-20 gange, og det er lige noget man skal vende sig af med. Men har man først fået indlært noget "muscle memory" så er det ikke længere et problem - for os i det mindste. Det er lidt ligesom det samme med hvorfor man ikke triller ud af sengen når man sover. Man skal lige have det lært.

Faktisk syntes jeg at en MBP med fysiske F-taster i stedet for TouchBar ser gammeldags ud nu.

OK. Rart at vide. Før eller siden bliver det jo en tvungen feature, med mindre man vælger at handle i Genbrugsen.