xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Ikke plads til at opgradere OS
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


4

0
06. juni 2020 @ 18:13
Nyt medlem

Jeg forsøger at gendanne min Mac Pro til fabriksindstillinger, men får denne besked, når jeg vil installere. Harddisken er på 121 GB, men styresystemet kunne godt være der tidligere. What to do?
 

  7
0
  663

927

49
06. juni 2020 @ 18:59
Veteran

Du har en masse ting liggende på din MacBook. Vil du ikke have back-up af det først? Alt bliver nemlig slettet med de guldkorn jeg giver dig   

Du skal nemlig først formatere din harddisk, og så derefter installere macOS fra internettet.

Sådan sletter du harddisken med Disk Utility

Sådan laver du en Internet Recovery (geninstaller macOS direkte fra Apples servere)


The farm saw the farm (Går'n så går'n)

4

0
06. juni 2020 @ 19:51
Nyt medlem

Tak.  Jeg prøver din opskrift i morgen. Jeg vender tilbage og fortæller hvordan det gik 🤣
PS! Jeg har ikke noget på harddisken, der skal tages back up af 😁


4

0
06. juni 2020 @ 19:51
Nyt medlem

Tak.  Jeg prøver din opskrift i morgen. Jeg vender tilbage og fortæller hvordan det gik 🤣
PS! Jeg har ikke noget på harddisken, der skal tages back up af 😁


4

0
07. juni 2020 @ 16:14
Nyt medlem

Det er ikke gået helt efter planen - nu er jeg landet her. Forslag til at komme videre uden at skulle have fat i Apple?


927

49
07. juni 2020 @ 19:09
Veteran
  1. Er der plads til en CD i computeren kan du prøve at låne eller købe en installations-cd og starte derfra. Evt få en til at lave en bootable USB pind med macOS installations-filerne på. Ellers kan du ringe til Apple support hvor de kan guide dig igennem det hele. De har hjulpet mig med et problem med min FusionDrive i tidernes morgen. Det tog ikke mange minutter at løse det problem. 
The farm saw the farm (Går'n så går'n)

4

0
10. juni 2020 @ 22:03
Nyt medlem

Hej.  Med hjælp fra Apple Support, fik jeg min Mac igang igen. Tak for jeres input. 


4

0
10. juni 2020 @ 22:03
Nyt medlem

Hej.  Med hjælp fra Apple Support, fik jeg min Mac igang igen. Tak for jeres input.