xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Datteren vil spille micecraft
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


927

49
17. juni 2020 @ 07:29
Veteran

Vores 10-årige datter har Ingen computer, men gerne have en til at lave lektier og spille minecraft på. Det kan hun få til jul  

Vi afprøvede så lige spillet på vores 13” MacBook Pro 2019, og selv om spiller kørte glidende, så blev computeren monster varm. Og hun manglede også touch display til spillet. Wha

Er det ikke en Windows laptop vi skal ud og købe til hende? Det er først noget der skal købes til jul. Men vi blev bare introduceret for hendes ønsker igår. 

Det eneste Apple dyr der kan det hun ønsker, er en iPad Pro med det der dyre tastatur. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  14
1
  739

8581

198
17. juni 2020 @ 09:03
Poseidon

Du kan få tastatur til samtlige iPads der nogensinde er produceret. Samtlige iPads der sælges nu, og dem som er blevet solgt den sidste del år, kan også køre Minecraft.


927

49
17. juni 2020 @ 09:21
Veteran

Ja ok. Det har du sgu egentlig meget ret i. Så må vi håbe at hun kan styre spiller på samme måde som på en laptop med touchscreen. Altså at spillet er lavet til at understøtte den konfiguration  

Er det noget du har afprøvet?

Hun har allerede en iPad Air 2. Måske skulle vi prøve den af med Magicfriendmix Keybord først for lige at se om det er noget for hende. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

8581

198
17. juni 2020 @ 14:40
Poseidon

Nej, jeg spiller ikke Minecraft. Men spillet er jo udgivet til iPad, så det ville være ret mærkeligt hvis man ikke kunne spille det ordentligt på dem.


243

1
17. juni 2020 @ 14:46
Juniormedlem

Minecraft på iPad kører fint og har gjort det i mange år.

Men computer-versionen har flere funktioner/muligheder end iPad-versionen. (I hvert fald Windows-versionen). Jeg kender ikke selv minecraft, men har teenage-børn, der spiller Minecraft på deres iPads. Det er dem, der fortæller mig, at computervesionen har flere muligheder :)


927

49
17. juni 2020 @ 16:52
Veteran
pianomartin skrev:

Minecraft på iPad kører fint og har gjort det i mange år.

Men computer-versionen har flere funktioner/muligheder end iPad-versionen. (I hvert fald Windows-versionen). Jeg kender ikke selv minecraft, men har teenage-børn, der spiller Minecraft på deres iPads. Det er dem, der fortæller mig, at computervesionen har flere muligheder :)

Ok. Jammen så må det være en Windows stationær PC eller en lidt ældre iMac hun skal have - tror jeg nok.

Hun vil have en MacBook Air Rose Gold med touch screen til at spille Minecraft på 😅👻😳

Hvad faen bilder hun sig ind 😆



The farm saw the farm (Går'n så går'n)

4586

389
17. juni 2020 @ 18:11
FPU

"Datteren vil spille Minecraft".

Var det ikke bedre, hvis hun gik til f.eks. håndbold eller orienteringsløb i stedet for? :o)

Nå, spøg til side. En af vennernes ene datter startede tidligt med Minecraft (vist nok på iPhone eller iPad) og blev hurtigt så god til det og kreativ af det, at hun af egen drift har kastet sig over avanceret videoredigering og DSLR-fotografering. Og hun er altså stadigvæk kun i konfirmationsalderen.

I det mindste er Minecraft ikke et "tidsspilde-spil" á la first-person-shooters, men et spil, hvor man faktisk bruger sin kreative evne til at bygge noget. Bare gi' den gas. Men husk også motionen, så hjernen bliver iltet og afgiftet.


927

49
17. juni 2020 @ 22:22
Veteran
Tonny Freimanis skrev:

"Datteren vil spille Minecraft".

Var det ikke bedre, hvis hun gik til f.eks. håndbold eller orienteringsløb i stedet for? :o)

Nå, spøg til side. En af vennernes ene datter startede tidligt med Minecraft (vist nok på iPhone eller iPad) og blev hurtigt så god til det og kreativ af det, at hun af egen drift har kastet sig over avanceret videoredigering og DSLR-fotografering. Og hun er altså stadigvæk kun i konfirmationsalderen.

I det mindste er Minecraft ikke et "tidsspilde-spil" á la first-person-shooters, men et spil, hvor man faktisk bruger sin kreative evne til at bygge noget. Bare gi' den gas. Men husk også motionen, så hjernen bliver iltet og afgiftet.

Ja, far   


The farm saw the farm (Går'n så går'n)

1

0
28. juni 2021 @ 22:39
Suspenderet

Tak for din tid og erfaring.


1

0
29. juni 2021 @ 11:48
Suspenderet

Hey, jeg har fulgt din blog i ret lang tid. Har lært en masse ting for mig selv og tilpasset dem til mit arbejde på https://writingmetier.com/product-description-writing-service/. Tak for din tid og erfaring. Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste der synes det). Hav en god dag alle sammen.


4586

389
29. juni 2021 @ 12:17
FPU
boofia skrev:

Hey, jeg har fulgt din blog i ret lang tid. Har lært en masse ting for mig selv og tilpasset dem til mit arbejde på https://writingmetier.com/product-description-writing-service/. Tak for din tid og erfaring. Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste der synes det). Hav en god dag alle sammen.

Kære boofia.

Dit indlæg kan kun betegnes som spam, hvilket er i direkte modstrid med Macnyt's regler.

Læs venligst Macnyt EULA og Macnyt FAQ og overhold retningslinierne i fremtiden.


Dear boofia

Your post can only be considered as spam which is a violence against Macnyt rules.

Kindly read the Macnyt EULA and Macnyt FAQ and obey the regulations in the future.


8581

198
29. juni 2021 @ 12:22
Poseidon

Det er med alt sandsynlighed en bot..


1077

2
29. juni 2021 @ 12:57
Stormogul
Ufomekaniker skrev:

Ja ok. Det har du sgu egentlig meget ret i. Så må vi håbe at hun kan styre spiller på samme måde som på en laptop med touchscreen. Altså at spillet er lavet til at understøtte den konfiguration  

Er det noget du har afprøvet?

Hun har allerede en iPad Air 2. Måske skulle vi prøve den af med Magicfriendmix Keybord først for lige at se om det er noget for hende. 

Det er det ikke :-) 

Minecraft til iPad kan kun spilles med touch controls. Minecraft til PC/MAC er lavet til at blive spillet med Mus og keyboard - hvis så man tilfældigvis sidder med en touchskærm, så kan man 'klikke med musen' ved at røre skærmen. Men det er altså ikke som sådan en feature eller et must for at spille. Mon ikke bare hun skal lære at spille med mus og keyboard?


4586

389
29. juni 2021 @ 16:15
FPU
David Munch skrev:

Det er med alt sandsynlighed en bot..

Kan en bot virkelig selv melde sig ind i Macnyt med brugernavn og adgangskode, og det hele?

Jeg mener, man skal jo trods alt have en konto og være logger ind på den, for at kunne skrive herinde.


1891

183
PowerPalle (Administrator)
29. juni 2021 @ 17:21
Stormogul

Jeg tror at det var en menneskelig tilmelding. Jeg har blokeret den nu

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger