I den senere tid (5-6 dage) vil DRTV-arkivet ikke afspilles på min Apple TV4, ej heller på en bekendts Apple TV4K. Vi får begge besked på, at der er “netværksproblemer”. Live udsendelser kører fint og alle andre streamingtjenester afspilles uden problemer.
App geninstalleret, router genstartet i begge hjem.
Først troede jeg at mit problem var lokalt, men da jeg hører at min bekendt har samme problem, vil jeg høre om der er flere der ude der oplever det samme, inden jeg kontakter DR.
Ud over disse problemer, er jeg ikke særlig glad for DR’s “nye” app, f.eks manglende AirPlay og Start forfra i live-udsendelser.
glad hilsen
Deres app er meget dårligt programmeret. Og når man skriver til supporten, bliver fejlen enten ignoreret eller også kan han ikke selv fremtvinge fejlen hjemme hos sig selv. Har de da ingen Apple TV hos DRTV som de kan afprøve deres beta software på inden det bliver udgivet?
Jeg tror at opgaven er udliciteret til en yngre mand der laver den app der hjemme efter skolen eller noget i den stil, siden han er nød til at se på fejlen der hjemme.
Prøv at skriv til support :)
Ufomekaniker skrev:Deres app er meget dårligt programmeret. Og når man skriver til supporten, bliver fejlen enten ignoreret eller også kan han ikke selv fremtvinge fejlen hjemme hos sig selv. Har de da ingen Apple TV hos DRTV som de kan afprøve deres beta software på inden det bliver udgivet?
Jeg tror at opgaven er udliciteret til en yngre mand der laver den app der hjemme efter skolen eller noget i den stil, siden han er nød til at se på fejlen der hjemme.
Prøv at skriv til support :)
Tak for at du fik sat nogle konkrete ord på min oplevelse af professionen bag DRTV app. Tja, da DR får sine penge alligevel, behøver de ju ikke anstrenge sig på support til forskellige enheder. Det er bare så utrolig dårligt og amatør-agtigt udført.