xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
DRTV_ Problemer med arkiv på Apple TV4
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


132

1
04. juli 2020 @ 14:20
Novice

I den senere tid (5-6 dage) vil DRTV-arkivet ikke afspilles på min Apple TV4, ej heller på en bekendts Apple TV4K. Vi får begge besked på, at der er “netværksproblemer”. Live udsendelser kører fint og alle andre streamingtjenester afspilles uden problemer.

App geninstalleret, router genstartet i begge hjem.

Først troede jeg at mit problem var lokalt, men da jeg hører at min bekendt har samme problem, vil jeg høre om der er flere der ude der oplever det samme, inden jeg kontakter DR.

Ud over disse problemer, er jeg ikke særlig glad for DR’s “nye” app, f.eks manglende AirPlay og Start forfra i live-udsendelser.

glad hilsen

  2
1
  654

927

49
04. juli 2020 @ 15:13
Veteran

Deres app er meget dårligt programmeret. Og når man skriver til supporten, bliver fejlen enten ignoreret eller også kan han ikke selv fremtvinge fejlen hjemme hos sig selv. Har de da ingen Apple TV hos DRTV som de kan afprøve deres beta software på inden det bliver udgivet?

Jeg tror at opgaven er udliciteret til en yngre mand der laver den app der hjemme efter skolen eller noget i den stil, siden han er nød til at se på fejlen der hjemme.

Prøv at skriv til support :)

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

132

1
04. juli 2020 @ 17:53
Novice
Ufomekaniker skrev:

Deres app er meget dårligt programmeret. Og når man skriver til supporten, bliver fejlen enten ignoreret eller også kan han ikke selv fremtvinge fejlen hjemme hos sig selv. Har de da ingen Apple TV hos DRTV som de kan afprøve deres beta software på inden det bliver udgivet?

Jeg tror at opgaven er udliciteret til en yngre mand der laver den app der hjemme efter skolen eller noget i den stil, siden han er nød til at se på fejlen der hjemme.

Prøv at skriv til support :)

Tak for at du fik sat nogle konkrete ord på min oplevelse af professionen bag DRTV app. Tja, da DR får sine penge alligevel, behøver de ju ikke anstrenge sig på support til forskellige enheder. Det er bare så utrolig dårligt og amatør-agtigt udført.