xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
MBP kannibaliserer MBA
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


927

49
11. juli 2020 @ 06:41
Veteran
  1. LRygter siger at Apple ikke længere vil producere MacBook Air fordi en MacBook Pro med en ARM chip vil være så tynd at de længere giver mening at have en MacBook Air. Så vi får kun MacBook Pro med forskellige displaystørrelser fra nu af. Den kommer muligvis bare til at hedde MacBook. Det er lidt en vil tanke.

iUpdate

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  5
0
  580

1493

39
11. juli 2020 @ 07:17
Stormogul

Jeg tror stadig der er marked for en billig og en dyrer pro maskine.

det mener KUO også

https://www.macrumors.com/2020/07/10/kuo-first-apple-silicon-13-inch-macbook-pro-2020/

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

927

49
11. juli 2020 @ 09:31
Veteran

Der er næsten ingen prisforskel på en MBA og den mindste MBP. 

Men du har nok ret. Det var også en ret vild teori han kom med i den video. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
11. juli 2020 @ 11:27
Veteran

Bare lige for at holde en god dialog om rygter igang

Er Forbes en god rygte-side?

Her påstår de også at MBA også forsvinder. Det bliver spændende at se hvad ser kommer til at ske.

Apple Loop: New iPhone 12 Leaks, iPad Pro’s Massive Upgrade, Goodbye MacBook Air

Citat:“Using incredibly powerful chips that require less cooling, it now makes a lot less sense for Apple to sell two distinct 13-inch notebooks. Instead, what we’ve heard, and which, again, makes a huge amount of sense, is that Apple, going forward, will offer only a single line of notebooks, which will simply be called “The New MacBook”, or just “MacBook”.

“If you can make a “MacBook Pro” practically as thin and light as a “MacBook Air,” why would you not do that? Apple’s more efficient chips make that far more possible and likely than it has ever been.”

Jeg må sige at det giver mening, at det ikke længere giver mening at have de to forskellige modeller. Så heller have en MBP i en MBA æske samtidig med at der kommer lavprismodeller som svarer til prisen på en MBA. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
11. juli 2020 @ 11:38
Veteran

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2268

156
11. juli 2020 @ 13:28
ASCII jonglør

Det rygte kunne sagtens blive til virkelighed - og er vel egentlig helt i tråd med den udvikling inden for Macs/PC, som hele tiden har forgået og stadig foregår. Faktisk vil det være mere mærkeligt, hvis udviklingen på den korte bane IKKE blev som ovenfor beskrevet.

Så nu bliver jeg IGEN tvunget til at udsætte mit længe ønskede køb af ny MacBook Pro - for jeg vil da nødig gå glip af det tigersping ind i fremtiden, som de nye ARM og et helt nyt chassis-design tilsammen kommer til at betyde. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”