xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Automatisering (HomeKit)
macnyt  /  forum  /  emne
Netatmo kamera
Kategori: Automatisering (HomeKit)


155

0
05. august 2020 @ 16:39
Novice

Hej jeg har lige fået en sød ligge hundehvalp. Jeg er lidt nysgerrig på om den gør eller hyller når vi går fra den. Kunne derfor godt tænke mig et overvågnings kamera der kan optage video MED lyd som der evt kan streames.
Jeg har kigget lidt på netatmo’ s indendørs og udendørs kamera. Men kan ikke blive klog på om de også optager med lyd.
Er der nogen herinde der ved det?

mvh. Jonas 

  12
0
  1030

179

42
05. august 2020 @ 18:44
Novice

Hej

Kender desværre ikke Netamo, men kan se at det optager på SD kort....af ubehagelig egen erfaring kan en indbrudstyv godt lide at stjæle kameraet hvis du også skal bruge det til sikring.

Vi har for nyligt installeret: https://store.google.com/product/nest_aware som virker fortrinligt over wifi og optager samt streamer video/lyd og sender notifikationer for bevægelse/lyd. Ulempe er at de er lidt dyre og kræver abonnement hvis man ønsker yderligere funktioner.

Mvh Søren


167

5
05. august 2020 @ 19:26
Novice

De optager med lyd. Selv uden lyset på om natten tager det fantastiske billeder. Jeg har to stk. som jeg er yderst tilfredse med. Nemme at sætte op. 
Kim Hansen


167

5
05. august 2020 @ 19:26
Novice

De optager med lyd. Selv uden lyset på om natten tager det fantastiske billeder. Jeg har to stk. som jeg er yderst tilfredse med. Nemme at sætte op. 
Kim Hansen


155

0
05. august 2020 @ 21:00
Novice

Hej Kim.

Er det indedøres eller udendørs modellen du har?

Vh. Jonas


167

5
06. august 2020 @ 05:43
Novice

Det er udendørs jeg har


155

0
06. august 2020 @ 12:28
Novice

Super. Tak


76

1
JanPed (Skribent)
07. august 2020 @ 11:08
Novice

Hvis man ikke er så vild med datamining, hvilke kamera er der så på markedet?


1129

127
08. august 2020 @ 00:17
Stormogul

jeg har lavet lidt research for nogle måneder siden, og er endt med at købe sig fattig i Ubiquiti udstyr.

hele mit netværk kører på Ubiquiti, fra fiber router til access points og video overvågning. 

det fungere ret godt, der er lidt software bugs her og der, men der arbejdes på det. de har så vidt jeg har kunne læse mig frem til ikke noget data mining. som var en årsag til valget af dem og ikke noget andet. 

og man som bruger/admin kan styre ret meget hvis man har lyst til det. hvis man ikke har lyst til det, kan man blot køre med standard indstillinger, der nok er helt fint til 95% af alle brugere.



356

12
puggaard (Skribent)
10. august 2020 @ 12:37
Lærling

sorry for hijacking, men... 😁

@Nihad, hvilken router/gateway har du fra Ubiquiti? har selv en USG-3P, og synes jeg bakser lidt med et lavt through-put... 


1129

127
11. august 2020 @ 19:37
Stormogul
puggaard skrev:

sorry for hijacking, men... 😁

@Nihad, hvilken router/gateway har du fra Ubiquiti? har selv en USG-3P, og synes jeg bakser lidt med et lavt through-put... 

så vi holder tråden "ren" du kan læse mere her. https://nihad.dk/2020/08/08/skift-til-ubiquiti/


35

1
11. august 2020 @ 22:18
Let øvet

Netatmo kan du få til at optage til egen FTP-server (eller dropbox). Jeg vil tro at man går udenom Netatmos-servere, hvis man ikke bruger ansigtsgenkendelsen.

Så selv om kameraet bliver stjålet, behøver du ikke miste optagelserne.


32

5
13. august 2020 @ 23:24
Let øvet
Kan optagelserne gemmes på iCloud?

Hvor mange GB fylder en optagelse (fx dag eller uge) typisk?