xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
iOS opdatering
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


128

3
25. september 2020 @ 12:15
Novice

Så er iOS 14.0.1 klar ;-) God weekend

  5
1
  736

531

7
25. september 2020 @ 16:51
Kaptajn


Erså træt af alle de opdateringer. 


927

49
25. september 2020 @ 20:02
Veteran

Jeg ved snart ikke om jeg skal grine eller græde over alle de opdateringer, fordi fejlrettelserne kommer ud til kunderne noget hurtigere end da Job sad ved roret. Under Jobs styre kunne vi godt få lov vente i flere måneder inden en rettelse kom ud med en iOS update. Men så omvendt, er jeg også lidt bange for at fejlrettelserne kommer så oftere fordi der når flere fejl ud til kunderne end før. Enten laves der flere fejl, eller også bliver de ikke sorteret fra ved QC. Men siden ingen ved hvad der foregår inden i det Apple rumskib, så kan man ikke andet bare opdatere når der kommer opdateringer.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

82

4
30. september 2020 @ 19:48
Novice

Jeg må indrømme at jeg sætter stor pris at der kommer hurtige opdateringer idet jeg opfatter det som en erkendelse af at systemer i de størrelser er meget komplicerede og fejl er uundgåeligt.

Jeg opfatter det som en form for ærlighed at man vedkender sig fejlene og retter det hurtigt. Baggrunden er vel i sidste ende en beskyttelse af forbrugerne. 


927

49
30. september 2020 @ 20:38
Veteran
Rolf skrev:

Jeg må indrømme at jeg sætter stor pris at der kommer hurtige opdateringer idet jeg opfatter det som en erkendelse af at systemer i de størrelser er meget komplicerede og fejl er uundgåeligt.

Jeg opfatter det som en form for ærlighed at man vedkender sig fejlene og retter det hurtigt. Baggrunden er vel i sidste ende en beskyttelse af forbrugerne. 

Ja helt enig. Men i gamle dage.... der er mange der har en forestilling om, at mange flere fejl blev fanget i QC inden de nåede ud til forbrugeren (inkl. mig). Men om det virkelig forholder sig sådan, ved jeg faktisk ikke. Men det føltes vitterlig som om Apples QC team holder ferielukket, eller at systemet er blevet for stort til at de kan Quality Checke med samme fremgangsmåde   

Er der nogen der ved hvordan det virkelig forholder sig? 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2185

44
30. september 2020 @ 22:05
ASCII jonglør

Det er ikke kun Apple som har lagt test af OS’er ud til forbrugerne - fx Microsoft har nedlagt hele deres afdeling, og benytter også (næsten) kun forbrugerne til deres OS tests.