xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Black Friday - plejer Apple forhandlere at deltage?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


495

5
26. september 2020 @ 18:15
Seniormedlem

Som overskriften siger, nu hvor vi snart får mulighed for lidt at shoppe for.

iPad Pro 2017, Macbook pro 2009, TimeCapsule 2TB
  10
0
  670

4586

389
26. september 2020 @ 19:19
FPU

Tjah, på grund af Beer Bug opfordres forretningerne nu til at lade være med at lave slagtilbud, så mon ikke Black Friday bliver aflyst i år, uanset om Apple plejer at deltage, eller ej?

Der er en artikel om aflysning af slagtilbud på eb.dk


495

5
26. september 2020 @ 19:29
Seniormedlem
Tonny Freimanis skrev:

Tjah, på grund af Beer Bug opfordres forretningerne nu til at lade være med at lave slagtilbud, så mon ikke Black Friday bliver aflyst i år, uanset om Apple plejer at deltage, eller ej?

Der er en artikel om aflysning af slagtilbud på eb.dk

Selvfølgelig, du har nok ret. Jeg tænkte sletikke så langt, som på live shopping. 

Jeg tror, at jeg skal have en ny imac, og det kunne være rart, hvis det kunne blive med lidt rabat. Sikkert naivt at tro 😄


iPad Pro 2017, Macbook pro 2009, TimeCapsule 2TB

8581

198
26. september 2020 @ 20:24
Poseidon

Der plejer at være lidt at spare på iPads, iPhones og Watches, men ikke de vilde tilbud ud over et par hundrede kroner eller det dobbelte. Mac'er er der næsten aldrig slagtilbud på, og de få der er, er oftest de billigste modeller Macbook (Pro).


495

5
26. september 2020 @ 20:33
Seniormedlem
David Munch skrev:

Der plejer at være lidt at spare på iPads, iPhones og Watches, men ikke de vilde tilbud ud over et par hundrede kroner eller det dobbelte. Mac'er er der næsten aldrig slagtilbud på, og de få der er, er oftest de billigste modeller Macbook (Pro).

Det mente jeg nok at det var. Så er der ingen grund til at vente yderlig 14 dage.
Dejligt at få det konfirmeret.

Takker. 

iPad Pro 2017, Macbook pro 2009, TimeCapsule 2TB

927

49
27. september 2020 @ 09:50
Veteran

Der kommer snart helt nye Apple Silicon Macs overhele linjen, og så vil de gamle Intel baserede iMacs formegentligt følge prisknæk nedad. Jeg tænker at det her mindre klogt at købe Macs for tiden.


The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2252

150
27. september 2020 @ 10:13
ASCII jonglør

En Mac køber man i øjeblikket kun i alleryderste nødstilfælde, enig. For der kommer som bekendt meget snart helt andre boller på Mac-suppen, både digitalt og hvad angår hardware. So hold Your Horses!

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2696

335
PallMei (Skribent)
27. september 2020 @ 10:47
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:

Der kommer snart helt nye Apple Silicon Macs overhele linjen, og så vil de gamle Intel baserede iMacs formegentligt følge prisknæk nedad. Jeg tænker at det her mindre klogt at købe Macs for tiden.


Det kommer helt an på ens behov. Vil man være garanteret understøttelse af ens nuværende apps og/eller har man brug for at køre Windows i en eller anden form, så skal man ikke vente.


2252

150
27. september 2020 @ 11:09
ASCII jonglør
PallMei skrev:
Det kommer helt an på ens behov. Vil man være garanteret understøttelse af ens nuværende apps og/eller har man brug for at køre Windows i en eller anden form, så skal man ikke vente.

Det er naturligvis korrekt set ud fra et valgt synspunkt, der fx omfatter fremtidig brug af eksisterende 34-bit software. Men udviklingen på hele det digitale felt går som bekendt hurtig - så man burde måske ved køb af ny Mac lige pt. overveje, om det ikke vil være bedre at vente på de snarlige Apple Silicon Macs - for både digitalt, hardware-mæssigt og økonomisk fremtidssikrer man dermed sin nye Mac så langt som muligt. Det er ihvertfald min egen strategi lige pt. med min MBP Retina 15" fra 2013, der først bliver skiftet, når der er nye Apple Silicon Macs på markedet.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

495

5
27. september 2020 @ 12:21
Seniormedlem
Factory skrev:

En Mac køber man i øjeblikket kun i alleryderste nødstilfælde, enig. For der kommer som bekendt meget snart helt andre boller på Mac-suppen, både digitalt og hvad angår hardware. So hold Your Horses!

Den digitale udvikling skræmmer mig ikke. Mine behov er ikke ret store. Og nogen vil sikkert spørge hvorfor så bare ikke en billig windåse. men hvis maskinen til 18000 holder 12 år, så er det meget godt. Og jeg kan selv installere ram.
Men jeg kan s agtens forstå jeres argumenter for at vente Og købe de kommende modeller.

iPad Pro 2017, Macbook pro 2009, TimeCapsule 2TB

495

5
17. oktober 2020 @ 08:37
Seniormedlem

Nu har Bilka tilbud på den lille 27" iMac, så feriepengene gone. Så kan jeg senere udvide efter behov. :)

iPad Pro 2017, Macbook pro 2009, TimeCapsule 2TB